Trim och 95e10oktan

3773 inlägg 0 nya
Suzuki

Vad är det för vits köra trimmat I trafiken.
Du förkortar bara livslängden och utsätter både du själv och andra för livsfara i trafiken samt får ett svår kört fordon.

Suzuki

I grundskolan blev jag mobbad av både ock så jag saknar läggning efter det och 1992 åkte jag fast för mopedtrimning för över 31år sedan så det gör jag inte om mer .
Blev bränd på mopedtrimning det året

Suzuki

Har diabetes typ 2 och har alltid kört nykter och drogfri i trafiken och fyller 60år i år .
I 13år körde jag trimmat tills jag åkte fast 1992 och körde nykter och drogfri i trafiken.
Från punkt a till punkt x i trafiken och har kört nykter och drogfri i 43år i trafiken.
1980-2023-?
På vintern har jag kört 2-takt även.
Dubbdäck varför det det går ju bra utan Dubbdäck.
Det man aldrig har haft saknar man ju inte och kyssar smakar ju inget.

Suzuki

Se upp med blixthalka och vit glansig is och isryggar och spårig is

Suzuki

Bra att jag upptäckte felen innan polisen på eu mopeden

Suzuki

Har råkat ut för sabotage på Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron idag på yamaha center

Suzuki

Nästa gång tar jag bilder på eländet.

Suzuki

Dom klassar 2-taktsolja som trim på en 2-taktare där

Suzuki

Sedan när blev 2-taktsolja trim på 2-taktaren.
Blinkers, hel och halv ljus och signal var oanvändbar så det fick jag åtgärda själv genom att vrida tillbaka dom

Suzuki

Sedan när blev 2-taktsolja trim på 2-taktaren.
Det ger ingen effekt höjning och ser till att motorn inte skär ihop.
Hel syntetiskt 2-taktsolja är en miljöåtgärd på 2-taktaren

Suzuki

Det elektriska går kolla att det funkar genom att leda Eu45 mopeden på tomgången

Suzuki

Det var spännbanden som flyttade på reglagen på Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron

Suzuki

Den som jag kör är ingen låne moped utan min egen.
Yamaha center har inga låne eu mopeder.
Det är tydligen vissa som inte kan acceptera att jag äger nåt för att det är jag.
Alla eu mopeder är inte remdrivna även om dom flesta är det

Suzuki

Har kontakt med naturvårdsverket.se och informerat dom om att jag använder hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen.
2-taktaren och miljön

Suzuki

Samt A.I och den hel syntetiskt 2-taktsoljan ger ingen effekt höjning utan bara bättre smörjning på 2-taktaren

Suzuki

Många har fördomar om växlade Eu45 klass ett mopeder t.o.m poliser tydligen

Suzuki

Lättare ta förarbevis ja .
Men. Sämre utbildning istället

Suzuki

Dom flesta brukar dras till det dom är rädd för

Suzuki

Köpa ett körkort i Rumänien och sedan byta in det mot ett svenskt körkort det slutar illa inom kort = en olycka sedan är det historia.
Det lönar sig inte fuska på det viset .

Suzuki

2,8hkr är bara 0,08hkr ifrån 2,72hkr och 2,72hkr hade den sista nationella 30 mopeden från 2002 årsmodell yamaha dt50r inte undra på att den bara drar 15-20ml per km vid 45km/h ,ganska miljövänligt för att vara en växlad 2-taktare Eu45 klass ett moped

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.