Trim och 95e10oktan

4150 inlägg 0 nya
Suzuki

Etanolen I 95e10oktan ser till att bränslet inte självtänder så lätt, att motorn ej knackar så lätt och håller motorn ren invändigt samt gynnar miljön och håller nere rpm så där 600rpm i trafiken.
Mer än 5år gamla original eu mopeder är sällsynta i trafiken nummer.
Dom flesta kör trimmat I trafiken p.g av grupptrycket och det sportiga utseendet tills polisen tar dom flesta.

Suzuki

5år och 4 månader är eu moped rieju mrt enduron cirka och ändå original med pluggningarna kvar I motorn.
16m.m förgasare är tydligen en pytteliten förgasare nummer, alla nyare modeller har tydligen större förgasare standard och mera motoreffekt än den som jag kör i trafiken.

Suzuki

Fortsättning.
Men. Så behöver dom elektronisk varvstopp i motorn original även.
Eu moped rieju mrt enduron skulle ha varit slut vid 3.000mil .
Men. Är Ovanligt pigg och går mjukt för sin ålder och miltal .

Suzuki

Den är aldrig renoverad och oborrad och livslängden 5 dubbel = 15.000 mil eller 150.000km eller mera om det finns reservdelar och om pluggningarna får vara ifred ?.
Med trim framdrevet 13kugg skulle den göra 63km/h och 12kugg 58km/h på 95e10oktan?.
Men. Bli svagare än med originalet 11kugg framdrev och inte orka lika mycket i uppförsbackarna.
Behöver orken mera än högre topp hastighet I trafiken eftersom jag ändå inte får köra mera än 45km/h I trafiken.

Suzuki

Så jag märker på motorgången och topp hastighet vad som sitter på motorn i form av framdrev och bakdrev på eu moped rieju mrt enduron bland annat när jag kör I trafiken och om den börjar gå 63km/h med 12kugg eller 67km/h ~70km/h med 13kugg framdrev.

Suzuki

Jag märker på tomgången och topp hastighet om det är gjort nåt som jag inte vill ha gjort på den .

Suzuki

Eu försöker angripa veteran mopeder

Suzuki

Eu är snart historia, det finns inget eu i framtiden och inga el fordon.

Suzuki

Du ska inte få äga ett fordon mera än 10år enligt eu

Suzuki

Paragraf förare finns det gott om och dom har aldrig kört en meter och sitter bakom ett skrivbord

Suzuki

Byråkrater som aldrig kört en meter ,ntf eller nationella toffel föreningen som aldrig ägt ett fordon eller kört en m.m .
Det finns inga Byråkrater i framtiden heller.

Suzuki

Dom har tänkt sluta tillverka reservdelar och lägga ner verkstäderna bland annat och då biter dom sig själva där bak för då får dom inga kunder till slut

Suzuki

Slutar dom med reservdelar och lägger ner verkstäder så Slutar dom få kunder för nästan ingen har råd med slit och släng i längden när det gäller fordon.
Dom gräver sin egen grav och får gravstenen över sig

Suzuki

Avråder från körning med eu moped scooter på is och snö på vintern även om du har dubbdäck på eu moped scootern p.g av små spetsiga däck på eu mopeden

Suzuki

På en växlad eu moped måste växlarna läggas i och ur i turordning annars blir det växellåds haveri.
Men. Är det plant och eu mopeden är nog stark och inte ha skjuts kan du starta på 2:ans växel om du använder kopplingen och har tillräckligt med gas .
Men. Då ska du ha vridmoment och brett register och inte köra trimmat.

Suzuki

Fortsättning.
Gör du fel så får du motorstopp.
En fördel är att du kommer snabbare iväg vid start och gynnar miljön samtidigt

Suzuki

95e10oktan tvång på eu mopeder eftersom det fungerar som en kemisk varvstopp på eu mopeder

Suzuki

Man ser om det är ett trim avgassystem för det är avsevärt grövre än 27m.m och har inget blindrör som är en pluggning på original avgassystem sedan har vi dbl:et som är avsevärt högre på trim avgassystemet än på original avgassystem utan pluggningar.

Suzuki

Dom får gärna leta efter trim hur mycket som helst på skf 474 för det finns inget på den .
Det är bara hel syntetiskt 2-taktsolja som är laglig.
Har slutat med del syntetiskt 2-taktsolja.

Suzuki

Katalysatorn behöver inte jobba ihjäl sig sedan jag bytte till hel syntetiskt 2-taktsolja.
Det går inte nå transportstyrelsen p.g av nåt ikväll.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.