Trim och 95e10oktan

4150 inlägg 0 nya
Suzuki

Allt som andas ska bort vad jag förstår även vi själva

Suzuki

Det blir väl häst och vagn till slut och då är cirkeln sluten eller så blir det som på planeten mars för det är så dom gröna vill ha det.

Suzuki

Nästan alla mopeder/eu mopeder går för snabbt otrimmat p.g av inkörning.
Men. El mopeder kan dom gå för snabbt otrimmat?.
El mopeder är inte byggda för körning på vintern.
Lösningen på att eu mopeder går för snabbt otrimmat är fortkörningsböter.

Suzuki

Här uppe i norr fungerar det inte med el fordon p.g av dom långa avstånden.

Suzuki

Häng efter mej med en el moped och du riskerar få ringa efter nån som hämtar dig och el mopeden eller så får du gå och leda den hem .
Jag har kört en av Skellefteås miljövänligaste bensin eu mopeder.

Suzuki

Lämna inte ut personnummer till vem som helst för det finns bedragare och bedragerskor som mest är ute efter pengar och annat värdefullt och liknande och det finns illonda typer.

Suzuki

Dom kan mailja falska betalningsanmärkningar för att komma över pengar till dom som inte ens fått p-böter t.ex

Suzuki

Försöka komma över pengar genom personnumret.
Jag har även haft erfarenheter av falska poliser i utjänt falsk polisbil som jagat eu mopeden tills jag kommit in i bebyggelse.

Suzuki

Det är mest bara trafikens förlorare som kör som dom vore odödliga i trafiken på moped /eu moped/el moped.

Suzuki

Trafikljusen är inte gjorda för mopeder/eu mopeder/el mopeder så ta en annan väg runt Trafikljusen även om det blir en omväg

Suzuki

Eu mopeden behöver inte vara trimmad även om den går mera än 45km/h .
Det är bara lätta på gasen lite så håller eu mopeden längre istället.

Suzuki

Ni riskerar bara bli stående om ni håller full gas med eu mopeden nånstans.

Suzuki

Ni riskerar bara vajerbrott på gasvajern om ni håller full gas på eu mopeden och köra omkull eller krocka då blir ni bara ivägen för övrig trafik och så gör det ont i både kropp och blånbok.

Suzuki

Även om ni slutar med olja och diesel kommer det att fortsätta.
Tror inte på FN och dess chef för dom ljuger bara.

Suzuki

81dbl på tomgång och 71dbl under körning har eu moped rieju mrt enduron vid 45km/h eller 12,5m/s vid 7.775 rpm På sjätte växeln .
P.g av 49kubik så behöver den 6 växlar.

Suzuki

Mågna är emot evolutionen.
Läs jordens historia.

Suzuki

Mågna är emot nya djur och växter och insekter.

Suzuki

Jag låter en stor spindel bo hos mig t.ex

Suzuki

Spindeln fick först åka eu moped sedan skyddsko in i där jag bor, tyckte det var en intelligent spindel som gjorde så .
Åkte först eu moped sedan snålskjuts på skon .

Suzuki

Men. Eu moped rieju mrt enduron är ej trimmad även om den går köra snabbare än 45km/h I trafiken.
Alla mätare är mer eller mindre glädje mätare.
Gäller även eu mopeder.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.