Trim och 95e10oktan

3781 inlägg 0 nya
Suzuki

Kedjedrivet och smörjd med kedjevax för miljöns skull bland annat

Suzuki

Trim och 95e10oktan
så här ser det ut nu idag här uppe I norr den 1 april månad och det är inget skämt även om det är 1 april idag

Suzuki

Nä.vi har ingen inbyggd rädsla för hastigheter..
Men. Vi lär oss rädsla för hastigheter efter olyckor som vi varit med om

Suzuki

Naivitet är bara nåt som importerats från Los Angeles

Suzuki

Låt el och eu scootern stå tills i alla fall den 15april i Sverige p.g av väglaget och vädret det är mitt förslag

Suzuki

Fortsättning följer.
Varför. Jo. P.g av att el och eu scootern har så små och spetsiga däck.
Men.Du gör som du vill

Suzuki

Och kör inte som det vore barmark för då slutar det med en olycka

Suzuki

Har sett att det är en 2-taktare som är ute och kör.
Undvik att köra i onödan över isryggar och kör i hjulspåren än så länge.
Det är lättare hålla sig på hjulen då

Suzuki

Ett tips är att hålla sig i höger hjulspår utom vid vänstersväng och undvika omkörning så här års i trafiken helst.

Suzuki

I helgen väntas 2 dm tung blöt snö så ingen körning I helgen med mopeder

Suzuki

Paula tiuli och landet Stockholm som inte finns

Suzuki

2 av 3 motorcyklister kör olovligt bero på om det är samma sak med mopedister.
Jag kör då lovligt och har ett giltigt körkort

Suzuki

Fortkörning är inte tillåtet med en Eu45 klass ett moped även om den är otrimmad i trafiken och går för snabbt samt att den håller bättre om man inte kör gasen I botten med den.

Suzuki

Har fått 2-taktaren att gå nästan lika rent som en 4-taktare med nästan samma verkningsgrad

Suzuki

20,16 %:s verkningsgrad I en 2-taktare enligt miniräknaren..
Har haft en bild på månens baksida i färg tidigare och månens baksida är ful sandfärgad med en stor svart krater på .
Det är säkert fler tagit en bild på månens baksida som syns på dagen med en mobilkamera vid senaste solförmörkelsen utan att se i sökaren.
Annars blir man blind,detta utan filter på mobilkameran.
Av en slump upptäckte jag att hel syntetiskt 2-taktsolja ger dessa positiva egenskaper på 2-taktaren i separat smörjningen istället för I bensinen.

Suzuki

Böter och fängelse för 2-taktsolja, låter som tjänstefel och rättsröta sedan när blev avundsjuka en lag ?
Jag sökte efter en billigare 2-taktsolja och fann hel syntetiskt 2-taktsolja som gav dessa egenskaper som jag nämnt tidigare.

Suzuki

Den har ingen variator och då behöver den ingen v-ring heller.
Enbart via hel syntetiskt 2-taktsolja så orkar den mera utan att öka motoreffekten på den .
2,8hkr ger 58km/h det är rimm bland annat.
Det enda som har ökat är verkningsgraden på den .

Suzuki

Växlade eu mopeder behöver ingen v-ring eftersomdom inte har variator

Suzuki

Växlade eu mopeder behöver ingen v-ring eftersom dom inte har variator

Suzuki

Finns inget land som heter Stockholm och vintern har blivit 58 dagar längre här uppe I norr

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.