Trim och 95e10oktan

3799 inlägg 0 nya
Suzuki

Äpplet är cymbol för kunskap och som man äter ett Äpple vill man ha kunskap.
Äter man även kärnhuset vill man ha all kunskap om ämnet.
Sedan finns det ingen återvändo

Suzuki

Kom och tänka på filmen indiana Jones och eldorado.
Guldet var kunskap i filmen och det fanns ett rymdskepp i filmen

Suzuki

Jag kör ej trimmat och det finns många myter kring Eu45 klass ett mopeder .
En av myterna gäller trimdelar.
Dom som vill dö kör trimmat och dom som vill leva kör otrimmat.
Polisen har rätt att ta trimdelar både på klass 2 och klass ett mopeder och ta förarbevis och körkort och i vissa fall även mopeden för att trimmandet inte ska fortsätta.
Förarbevis och körkort är en skyldighet och inte en rättighet.
För mera än 31år sedan åkte jag fast för trimning och är före detta straffad mopedtrimmare .
Nummer är jag 59år och körde otrimmat förra året och ska köra moped även i år om dom får igång hastighets mätaren och därmed även vägmätaren och fyller 60år i år .

Suzuki

Om det inte blir el haveri p.g av felkoppling

Suzuki

Allt p.g naivitet hos tillverkaren och dennes kollegor

Suzuki

Har kört ett original förra året

Suzuki

Dom i Spanien tar väl delarna i en ryggsäck och gör som apostlarna går hit upp till fots från Spanien och tänker att det är bara thords Eu45 klass ett moped som är trasig så det är ingen brådska ändå .

Suzuki

På hellgrens motor sitter dom och sover på jobbet istället för att jobba i burträsk 4 mil bort och sover bort det dom ska göra tydligen och ska ändå ha betalt.

Suzuki

Svensk siesta fast det är kallt ute tydligen

Suzuki

Dom har tydligen nån form av demens på hellgrens motor I burträsk.

Suzuki

Burträskarna är inte bara ludna under fötterna utan även dementa tydligen

Suzuki

Väntar jag förgäves på att Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron ska bli klar .

Suzuki

Nu är Eu45 mopeden klar och har fått igen den

Suzuki

Den gamla mätaren höll bara 3.500 mil.
Arg-gumment

Suzuki

Dementerar allt om yamaha center och burträsk

Suzuki

Har mött folk som inte tydligen tål växlade Eu45 mopeder

Suzuki

En väl inkörd motor behöver inte trimmas för att gå för snabbt otrimmat.
Hel syntetiskt 2-taktsolja och 95e30oktan då släpper den ut bara 22 gram per km enligt miniräknaren

Suzuki

71gram per km minus 80% i utsläpp =22gram per km enligt miniräknaren

Suzuki

Det jag kör är en original maskin som bara behöver 2,8hkr och det är 7,7% under 3,0hkr i motoreffekt.
Vad ska man med 3,0hkr när det går lika bra med original 2,8hkr för att den ska ha gjort 58km/h tidigare och det en 2-taktare

Suzuki

Fartkameror tar inga bilder under 60km/h här i Skellefteå kommun och 58km/h är 2km/h under 60km/h här

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.