Trim och 95e10oktan

4399 inlägg 0 nya
Suzuki

Har du ingen pakethållare eller utrymme under sadeln så rekommenderar jag en ryggsäck

Suzuki

För att synas och se rekommenderar jag en varsel jacka ,finns som orange eller gul färg, finns även som regnjacka på sommaren, höst och vår .
Ryggsäcken kan även fungera som ryggskydd vid en olycka med mopeden i trafiken förutom bagage rum under körning I trafiken.
Vid körning med crosshjälm så köp en huva att ha inuti om det är kallt utomhus ,på det viset blir en sommar hjälm en vinter hjälm även i trafiken och tänk på att inte köra på privat väg .

Suzuki

Fortsättning följer.
Köra på privat väg kan det bli problem om du möter en bil eller traktor eller nåt annat och vägen är för smal med djupa diken på båda sidor.
Det är som att spela min typ av roulette med 50% chans att klara sig lite värre än rysk roulette.

Suzuki

Polisen får gärna göra en flygande besiktning på Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron SKF474 för dom hittar inget trim och den är t.o.m extra pluggad via ett 62kugg bakdrev och går ändå för snabbt I trafiken och går mjukt och är pigg.

Suzuki

Idag är jag ofärdig sedan rekommenderar jag att mopederna får stå Idag.

Suzuki

Rekommenderar att du låter mopeden stå tills åtminstone våren nästa år för säkerhets skull 2025

Suzuki

Varit ut och tittade till Eu45 mopeden idag

Suzuki

Hur man blir verkligen djurvän?
Bland annat genom att abdikera från skapelsens krona.
Avråder från att köra omkring med mopeden innan våren är här nästa år

Suzuki

Man får egentligen inte röra en enda skruv på en Eu45 moped klass ett p.g av att den är helfordonsgodkänd.
Nästan alla Eu45 moped klass ett går för snabbt.
Men. Det går begränsa gaspådraget till 45km/h och då håller grejerna bättre.
Men. Ibland måste jag bränna ur motorn och då drar jag gasen I botten i trafiken.

Suzuki

Om du trimmar motorn på mopeden blir det fordonsskatt på mopeden för då kör du lätt motorcykel i trafiken

Suzuki

Blev kompis med getingar t.o.m och dom är beväpnade

Suzuki

Undvik parfym när det gäller getingar

Suzuki

Har t.o.m umgåtts med jordgetingar och dom gör en inget om man inte trampar sönder deras bo eller utgör nåt hot mot dom .
Etanol gör bensin magrare och sänker motoreffekten på 2-taktaren och gör 2-taktaren snålare

Suzuki

Förklara hur jag och SKF474 klarade av en poliskontroll lördagen den 8 juni månad i år utan problem vid lejonströmsbron?.

Suzuki

2024

Suzuki

Nummer går SKF474 lite mindre än 13km /h för snabbt, 12km /h för snabbt trots 10kuggs nedväxling bak.
Men. Det går växla ner den mera än så via 10kuggs am-6 framdrev i trafiken.
Annars. Ska regeringen börja späda ut bensinen med 10,1 % etanol nästa år 2025 har jag hört och läst i media.

Suzuki

Fortsättning följer.
10,1 %etanol I bensinen då blir den svagare, snålare och långsammare

Suzuki

Fortsättning följer.
50km/h eller 52km /h börjar den göra då maximalt?.
Många inbillar sig att jag kör trimmat.
Men. Då måste jag göra dom besvikna och 4-taktaren har som sagt var tidigare inte ensamrätt på katalysatorn för att den var först med katalysator I motorn.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.