Det finns gott om dom som inte tål växlade eu mopeder som bara tål remdrivet i trafiken.
Växlade eu mopeder är i standard original skick trafiksäkrare än remdrivet i trafiken.
Det är lättare förlora kontrollen över remdrivet än växlade eu mopeder speciellt på vintern I trafiken.
Remdrivet, då bär det ofta lika snabbt omkull som dom accelererar på vintern utan dubb på däcken.
Scootern är inte byggd för körning på vintern utan dubb på däcken.
Lägg märke till att scooter däcken är oftast för små och breda för körning på vintern.
Man kan kalla Scootern för tjol moped bland annat.
Det finns gott om dom som inte tål växlade eu mopeder som bara tål remdrivet i trafiken.
Växlade eu mopeder är i standard original skick trafiksäkrare än remdrivet i trafiken.
Det är lättare förlora kontrollen över remdrivet än växlade eu mopeder speciellt på vintern I trafiken.
Remdrivet, då bär det ofta lika snabbt omkull som dom accelererar på vintern utan dubb på däcken.
Scootern är inte byggd för körning på vintern utan dubb på däcken.
Lägg märke till att scooter däcken är oftast för små och breda för körning på vintern.
Man kan kalla Scootern för tjol moped bland annat.