Trim och 95e10oktan

4216 inlägg 0 nya
Suzuki

Har inga vänner egentligen, inte ens barndomsvän, har man varit mobbad sedan början av livet så är man inte omtyckt utan impopulär överallt och alltid.

Suzuki

Först mobbing sedan felbehandling.

Suzuki

I USA går väl mopederna 28mph =45km/h I hastighet I trafiken?.

Suzuki

På måndag morgon är det slutkört på bakhjulet för dom som kör trimmat pol-isen bredder ut sig nämligen ( minusgrader)?.

Suzuki

Minusgrader utomhus hjälper polisen få ordning på dom som kör trimmat I trafiken även om det blir tillfälligt?.

Suzuki

17km kvar till 3.500 mil nu .

Suzuki

För det går inte köra på bakhjulet på is i trafiken.

Suzuki

Idag har eu moped rieju mrt enduron rullat 3.500,3 mil.

Suzuki

Max 30km/h på träbro och kör så att man slipper tvärbromsa ,för tvärbromsar på en våt träbro då händer det en olycka i teorin.
För blött trä är halkit.

Suzuki

Körning med trimmad moped är inte oförlåtligt om man gör som jag, helt enkelt slutar köra trimmat I trafiken.
2-taktsolja är inte trim på 2-taktaren.
2-taktsolja är inte ens ett tillbehör på 2-taktaren.

Suzuki

Tar man bort katalysatorn blir det körförbud +att eu mopeden håller sämre och man förkortar livslängden.
Speciellt drivpaketet.
Vid ned växling vet dom på transportstyrelsen inte vad som händer så därför är det olagligt.
Men. Det vet jag däremot.
Har t.o.m testat 9 kugg framdrev på en 30 moped tidigare, en dt50mx.

Suzuki

Behöver inget trim, hel syntetiskt 2-taktsolja är bättre och lagligare och så håller motorn bättre liksom am-6 växellådan och drivpaketet

Suzuki

Fortsättning.
Och så ger hel syntetiskt 2-taktsolja motorn lika mycket ork som en 54cubikare eller det dom kallar 60cubikare på 2,8hkr eller 2,1kw ,man får växla upp tidigare för att 49cubik blir 54cubik via hel syntetiskt 2-taktsolja +5cubik p.g av hel syntetiskt 2-taktsolja utan att motoreffekten ökar och utan cylinder byte , piggare motor som går mjukt .
Man får inte vara feg när man byter 2-taktsolja och måste veta vad man gör .annars skär motorn ihop .
Hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen är lite bättre än oljeblandad bensin och miljövänligare.
Forskning och framsteg så att skriva.

Suzuki

Skulle kunna klara mej med 45cubik och 2,8hkr eller 2,1kw i motoreffekt tack vare hel syntetiskt 2-taktsolja

Suzuki

Fick 10% grövre motor tack vare hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen .

Suzuki

Fick + 07hkr mer i motoreffekt tack vare hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen, 3,5hkr utan trim och gynnar miljön samtidigt.

Suzuki

Opluggad skulle motorn ge 4,2hkr och göra 85km/h med hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen,3,5hkr +ytterligare 0,7hkr I motoreffekt.

Suzuki

Lugn, is och minusgrader får vi inte förrän i slutet av oktober månad

Suzuki

Eu mopeder remdriven som kedje drivna gör 45km/h och är på 49cubik .
Ni som inte verkar kunna eu mopeder och sysslar med trimmade 30 mopeder.
Jag körde moped innan two stroke rider ens var påtänkt och fanns.

Suzuki

Om mopeden är trimmad, det märks på registret i motorn, en original moped lättar aldrig på framhjulet.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.