Trim och 95e10oktan

4150 inlägg 0 nya
Suzuki

Fortsättning.
Några frågor på det här?
Att ta bort v-ringen gör bara eu moped scootern törstigare

Suzuki

Hel syntetiskt 2-taktsolja häller jag direkt I separat smörjningen istället för I bensinen.
Det är bättre för motorn

Suzuki

Hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen är ej avsedd för fullgas körning om man vill behålla körkortet och eu moped rieju mrt enduron annat för omkörning av lgf fordon.
Omdöme, hänsyn och ansvaret ökar med den användningen av hel syntetiskt 2-taktsolja I trafiken.
Men. Eu riejun går bättre på Tunnare 2-taktsolja på vintern än del syntetiskt 2-taktsolja.
På hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen börjar den gå som en lätt motorcykel utan trim.

Suzuki

Dom el scootrar jag har blivit ifrån körd av gick avsevärt mer än 45km/h och klassas därför som lätta motorcyklar.
Jag är kund hos ingo och har rätt att tanka ifred utan att vissa beter sig som vargar när jag ska tanka.

Suzuki

Onödig störande körning med tung motorcykel på mackområde, du blev filmad

Suzuki

Fortsättning.
Securitas och polisen blev nog intresserad av du

Suzuki

Nåja sommaren är snart slut för i år inom kort och då får jag tanka ifred uppe på ingo degerbyn.
Det är inte många dagar kvar innan det blir tvärkallt och för halkit för motorcyklar här uppe I norr, gäller även trimmade el moped scootrar med landsvägsdäck.
Pol-isen breder ut sig här uppe I norr med början av september.

Suzuki

I veckan börjar skolstarten.
Då blir det moped razzia vid skolstarten och då kollas alla mopeder upp även el mopeder och scootrarna.

Suzuki

Ni som kör trimmade el mopeder har tydligen inte hört ordet el-torsk.
Trimmade elfordon drar avsevärt mer el eller vill ni leda el-ändet hem till fots?
Det var jag som uppfann ordet el-torsk.

Suzuki

Bli stående mellan ladd stationerna, då är det bara ringa assistans kåren även om det blir dyrt.
Som bäddar får ligga.

Suzuki

Fortsättning.
Som man bäddar får man ligga.
Med hel syntetiskt 2-taktsolja går eu mopeden nästan lika rent som en 4-taktare, minus -vibrationer och vikten +mindre rörliga delar som kan gå sönder.
Ventil krock t.ex en omöjlighet på en 2-taktare.
Ubåten titan skulle ha varit rund som en kula då kanske den tålt trycket bättre?

Suzuki

Ta inte bort katalysatorn för då håller eu mopeden sämre logiskt sett.

Suzuki

I veckan är det skolstarten hoppas ni inte har poliser som ser mellan benen med moped trimning när det gäller flickor , det är en form av pedofili bland annat.

Suzuki

Man kör inte rakt fram i högersvängade fil med el mopeden då är man i fel fil med mopeden.

Suzuki

Har diabetes typ 2 så jag äter inte marabus choklad kakor

Suzuki

Idag har eu moped rieju mrt enduron rullat 3.373,3 mil

Suzuki

Och tagit 1,52 liter bensin eller 1,5 dl per mil.

Suzuki

Och startade med full tank och körde tur och retur svanström

Suzuki

Vid landsvägskörning drar eu moped rieju mrt enduron bara 1,5 dl per mil Vid 45km/h på stjätte växeln på hel syntetiskt 2-taktsolja I bästa fall.
Det gjorde den idag.

Suzuki

Fortsättning.
Med pluggningarna kvar även katalysatorn

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.