Trim och 95e10oktan

4210 inlägg 0 nya
Suzuki

Kan bli lite problem med backspegeln om cirka 3 månader på eu moped rieju mrt enduron?.

Suzuki

Däcksmönstret är till för att öka väggreppet och bilden visar ett av sommar däcken på eu moped rieju mrt enduron och inget annat

Suzuki

Bilderna är tagna ur instruktionsboken för eu moped rieju mrt enduron

Suzuki

På en av bilderna kan även bakdäcket synas samt reggnret på eu moped rieju mrt enduron

Suzuki

Får man inte varna för renar på vägen med ljuset på eu moped rieju mrt enduron här uppe i norr?

Suzuki

Går el motorn sönder så måste hela hjulet bytas och vad är det för miljö med det ?

Suzuki

Även en el motor kan skära ihop

Suzuki

är det här växthuseffekt, knappast.

Suzuki

Min dödssynd var avundsjuka

Suzuki

Minus -32,9°graders kyla ~ minus -33 graders kyla I dag.
I Kiruna var det visst minus-40,1° graders kyla såg jag i media.

Suzuki

Jag har original 2,8hkr i eu moped rieju mrt enduron och har lyckats få motorn att sluta ryka.
Idag är det minus- 27,6° graders kyla ~ till 28°graders kyla ute

Suzuki

Luften är så torr vid minus-28,2°graders kyla att jag känner inte att det är kallt.
Gick ut I T-shirt i minus-28,2°graders kyla och tyckte det var bara svalt ute

Suzuki

Passa på att köra moped när det är rusningstrafik om det inte blir grönt ljus är ett förslag

Suzuki

Jag fick stå och vänta en halvtimme innan det kom en bil så jag fick grönt ljus förra året på tomgång, inte vidare miljövänligt.
Bygg fler rondeller istället för trafikljus.
Resultat, det gick en liter bensin vid trafikljuset.

Suzuki

Nu har jag minus-33,1°graders kyla

Suzuki

Utan etanol I bensinen fryser bensinen till is

Suzuki

Dieseln fryser vid minus- 33°graders kyla ute.
Nåt att tänka på för ni som kör eu moped bil

Suzuki

Trimma miljön genom att köra på hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen

Suzuki

Kylan tar bort smärta, egen livserfarenhet.
En gång körde jag hem från kvantum med ena armen ur led på en yamaha dt50r eu moped I minus-20°graders kyla.
Men. Det är en annan historia

Suzuki

Är för gammal för att göra stunts med eu mopeden.
Det är cirka 45år sedan jag var 15år gammal.
Stunts växer man ifrån med tiden.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.