Trim och 95e10oktan

4150 inlägg 0 nya
Suzuki

En fördel med minus -30°grader eller kallare för att man behöver inga metall dubbar om man har mjukt gummi på däcken för däcken fryser fast hela tiden medans man kör .
Snön och isen blir klibbig av kylan

Suzuki

Kommer att vara lite ringrostig i vår på eu moped rieju mrt enduron I vår i trafiken

Suzuki

Dom vill återkalla körkortet för jag klagar på att jag blir ifrån körd av eu moped scootern när jag kör 45km/h med eu mopeden.
Dom där eu moped scootrarna får tydligen gå lika fort som motorcyklar.
Trafikens heliga ko.

Suzuki

Vill se eu scooterist åka fast och helst en flicka som kör avsevärt mer än tillåtna 45km/h .

Suzuki

Återfallsrisken för mig när det gäller mopedtrimning är enligt mig själv noll nummer efter mera än 31års tid .
Men. Det är bara min egen åsikt.

Suzuki

Enligt eu ska ni inte få meka själva i mopeden Enligt ett förslag från eu

Suzuki

Autism är ingen psykisk ohälsa.
Här i norr har vi okunniga och dumma psykläkare.

Suzuki

Vi har kvacksalvare till psykläkare här i norra Sverige.

Suzuki

På eu moped rieju mrt enduro är det enda skydd Man har en hjälm därför så måste en köra defensivt.det är därför jag mest kör i 45km/h I trafiken .
Det är många som blir felbehandlade här uppe I
Norra Sverige.
Det är lätt bli framgångsrik på att felbehandla folk .

Suzuki

Ladda inte el mopeden i flera månader för då slutar batteriet ta laddning och det blir att köpa ett nytt batteri till el mopeden.

Suzuki

Man slipper bränna ut sig genom att tänka grått som jag

Suzuki

Att eu moped riejun enduron går lite för snabbt är avstressande när man bara får köra 45km/h I trafiken och ger högre trafiksäkerhet i trafiken.

Suzuki

Inget för 15åringar och tonåringar p.g av hormonerna

Suzuki

Att motorn inte ger mera än original 2,8hkr är kontrollerat genom utväxlingen och genom att provköra eu moped rieju mrt enduron I hård kuling.
Jag använder hård motvind som bromsbänk liksom uppförsbackarna och motorn är orörd så den kan inte ge mera än 2,8hkr eller 2,1kw i motoreffekt.
12kugg framdrev avslöjade att motorn ej ger mera än 2,8hkr i motoreffekt för den blev svagare med det framdrevet.
Men. Snabbare och jag har ingen glädje av 58km/h när man bara får köra 45km/h I trafiken.

Suzuki

Att köra mera än 45km/h blir bara trafik osäkert i trafiken och farligt.

Suzuki

Eu moped rieju mrt enduron väger ju 116kg så varför ska jag köra mera än 45km/h ?

Suzuki

Det var flera år sedan jag slutade med red bull och oboy p.g av diabetes typ 2

Suzuki

Att plocka bort v-ringen oavsett om det är en eu scooter eller en el scooter är trimning och är en fara både för sig själv och andra.
Hastigheten bryter,förstör ,dödar och lämlästar samt vanställer.
Trimning tillhör dödssynden lusta.

Suzuki

Det finns många sätt att förkorta livet på .
Ett av dom är att köra trimmat I trafiken.
Ett annat är att köra olovligt utan utbildning och körkort och det finns avsevärt fler sätt att förkorta livet på
Leka med elden och elen t.ex

Suzuki

95e10oktan verkar bli bara ett minne blott nummer.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.