Trim och 95e10oktan

4150 inlägg 0 nya
Suzuki

Nu ska man inte få meka alls med nåt alls enligt eu .
Dom vill ha maximalt slit och släng och vad är det för miljö med det .
Svar. Det är miljöovänligt med slit och släng.
Kylan är ett massförstörelsevapen när det gäller el fordon.

Suzuki

Dom har provat max dosen på mej och det ger bara biverkningar på mej psykkvacksalvarna Tidigare.
Felbehandling ger bara hat.

Suzuki

Och jag visar att det går köra co2 fritt nästan helt med bensin eu moped rieju mrt enduron med fosil moped.
Det är även frihet fast större än fosilfrihet genom att köra på hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen.

Suzuki

El fordons batterier håller inte i 50år.

Suzuki

El mopedens batteri brukar hålla i 2år så köp inte en 2år gammal El moped eller El cykel som stått i en affär.

Suzuki

Two stroke rider får inte leka polis för det är ett brott mot lagen och jag får inte montera 10kuggs framdrev på eu mopeden.
För att det räknas som trim eftersom transportstyrelsen vet inte vad som händer.
Men. Det vet jag däremot.
Eu moped rieju mrt enduron går zekigare, varmare, snålare på både bensin och olja och lugnare .
Men framdrevet nöts 10% snabbare och går ojämnare samt 5km/h långsammare.
Eu mopeden måste ombesiktas om man stryper ner den mera .
Annars blir den omtypad till lätt motorcykel.
Dåliga råd Two stroke rider ger .

Suzuki

Små pojkar mot erfarenhet från snart 60årig privat person.
Mitt råd är dra av på gasen när du växlar upp istället.
En eu moped ska inte vara nån A-traktor på 2 hjul om det inte är en eu moped bil förstås.
Ändra på motorn eller utväxlingen så måste man ombesikta eu mopeden = en dyr historia för eu mopeder är hel fordonsgodkända.
Låt dig inte luras av oerfarna små barn på scooter mopeder.

Suzuki

Scooter mopeder är byggda på ett helt annat sätt än växlade eu mopeder.
Scooter mopeder är byggda för att toppa 45km/h medans växlade eu mopeder är byggda för att orka 45km/h och kan därför gå något snabbare i utförsbackar original.

Suzuki

Växlade eu mopeder håller något längre än scooter mopeder p.g av att dom är byggda för att orka 45km/h

Suzuki

Var glad att åskhagel inte är större än socker bitar hittills och gummi däck skyddar ej mot blixten.
1 miljard volt och nästan lika mycket ampere i en blixt.
Efter att blixten slagit upp i en mopedist blir det normalt bara lite aska och skrot kvar av en och mopeden så se upp med lila moln Efter cirka 1-2 veckor med +30/35°graders värme

Suzuki

Kan bli +900-1.000°graders värme I en blixt?

Suzuki

Ska försöka minska ner på användningen av choken på eu moped rieju mrt enduron få se om jag får mera tomgång på eu mopeden nu när dom sänker reducktionsplickten på bensinen?.
När det är sommar och varmt ute och + grader ute .
Annars blir det att be yamaha center att spänna gasvajern lite mera?

Suzuki

Allt på eu moped rieju mrt enduron är original utom det låsbara tanklocket som är ett tillbehör.
Har hittat original tanklocket till eu moped rieju mrt enduron.
Det låg i ett skåp i köket .

Suzuki

Har fått veta att bensin fryser vid minus- 60°graders kyla

Suzuki

Man bör inte varva en moped 2-taktare mera än högst 10.000rpm för säkerhets skull.

Suzuki

En regnjacka stänger ute solen och hudcancer på sommaren och ger svalka när jag kör eu moped riejun enduron .
En gul regnjacka gör dessutom att man syns i trafiken.

Suzuki

Ryggsäcken fungerar både som ryggskydd och bagage utrymme på eu moped rieju mrt enduron.

Suzuki

Naivt tänkande går före depression och utbrändhet.

Suzuki

Dom enda olyckor jag hittills kommit först till är mina egna i trafiken.

Suzuki

Vi släcker ljuset så här års så ser vi vem som har bättre syn

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.