Trim och 95e10oktan

4150 inlägg 0 nya
Suzuki

Tro inte att golfströmmen gör nåt undantag för USA

Suzuki

Visst kör nationell moped eller 30 moped.
Men. Får two stroke rider finna sig i att bli ifrån körda i trafiken.
Köra trimmat knappast för då blir two stroke rider av med 2 saker nämligen förarbevis och mopeder.

Suzuki

Lagarna och regler har blivit avsevärt hårdare sedan jag slutade köra trimmat.
Nummer är fokus på köra miljövänligare och jag har fått 2-taktaren att gå lika rent som en 4-taktare nästan.
Tänker försöka köra köra runt kvarteret med pluggat avgasrör ett varv i år .
Det enda som kan hända är att motorn stannar möjligen för att visa hur lite den släpper ut.

Suzuki

Skylthållaren går inte ta loss på den här modellen och köra utan nummer skylt går inte då är det bara en tidsfråga innan man åker fast och brottslighet lönar sig inte.

Suzuki

Det är endast när motorn är igång som man ser hur långt den har rullat.

Suzuki

Se hur snabbt den går, gör man enbart under körning

Suzuki

Kan inte förlora körkortet vid fartkameror för att jag kör bara 45km/h som det nu är .
Finns inga fartkameror på 30 och 40 vägar just nu .
Men. Det har funnits på 50 vägar.

Suzuki

Men. Vid polis kontroller kan jag däremot få indraget körkort om jag kör för snabbt

Suzuki

Och sluta som cyklist

Suzuki

Det där körkortet får jag aldrig mera återse och jag är för gammal för att ta om det .

Suzuki

Ingen klass 2 moped har nummer skylt och nummer skylt hållare som standard och finns i bilregistret och fordonsuppgifter dessutom är det fel årsmodell för att vara en klass 2 moped den jag kör

Suzuki

Fyller 60år i år 2024 i juli månad

Suzuki

Dom planerar inte bara att slå ut satelliter utan att även skapa emper ( elektro magnetiska pulser)
Gör som i filmen brutna pilen eller broken arow.
Vänta ut pulserna.

Suzuki

11% -1,5% =9,5% mer miljöbov är eu moped scootern jämfört med den jag kör nummer sedan cirka 5år tillbaka.
Kan få en 2-taktare 125:a att dra som en eu moped per 10km och en 2-taktare 250cubikare att dra som en 125:a enbart genom att byta till Hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen.

Suzuki

Tänk efter en Dt125s som drar 03-04dl per 10km vid 90km/h t.ex .

Suzuki

Gå ut på bilregistret eller fordonsuppgifter om ni vill veta mer.
Jag vet att det är en maskulin eu moped och att den är på 49c.c.m .
Men. Den är trafiksäkare än en feminin eu moped I trafiken

Suzuki

Har nämligen provkört 3 eu scooter mopeder tidigare innan jag började köra växlad eu moped I trafiken och fann den växlade var trafiksäkrare.
Men. Tyngre

Suzuki

Vill du slippa växla .
Men. Vara miljöbov så gärna för mig .
Men. Det är ditt val .
Inte mitt val .
Ska du vara miljövänligare och ändå köra remdrivet så köp en el moped.
Men. Då får du räckvidds problem istället.
Den som jag kör har nummer bara 1,5% förluster i trafiken.

Suzuki

Alla mopeder är baserade på lätta motorcyklar.
Det är därför dom har pluggningar

Suzuki

Har kört eu moped utan glasögon och det har gått bra på sommaren.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.