Trim och 95e10oktan

4350 inlägg 0 nya
Suzuki

Eu moped rieju mrt enduron skulle klara sig med 40 cubik för motorgången på den p.g av 2-taktsolja kan lura i vem som helst utom jag att det är mera än 50cubik i motorn på dom lägre växlarna p.g av ojämn motorgång från 1-4:an på am-6 växellådan.

Suzuki

Cylindern är aldrig bytt på eu moped riejun enduron liksom förgasaren och avgassystemet på eu moped riejun enduron.
Men. Den uppträder som om den hade 43 m.m borrning och 2,3hkr I motoreffekt.
Frågor på det här?

Suzuki

Det är temperaturen som bestämmer när snön kommer och som det ser ut nu verkar inte snön komma här i AC-LÄN länet förrän möjligen i november?

Suzuki

Hen som hittat på oljelampa på rieju mrt får skäll och då menar jag inte shell utan skäll för oljelampa fungerar inte utan att motorn är igång utan batteri och då hinner motorn skära ihop innan hen hunnit fylla på olja.
Som jag sa ett nivåfönster är bättre för då måste inte motorn vara igång på eu riejun.
Har kört moped I 42år så vet jag bättre.

Suzuki

Vätskekyld el motor håller bättre och tål högre rpm och ska ge högre motoreffekt?

Suzuki

Ett råd bara.
Nys före du kör iväg
Det är trafikfarligt nysa under körning

Suzuki

Snygga eu mopeder är oftast inte trimmade.
Dom flesta trimmade mopeder är fula och dom blir fula när dom trimmas och bullrar

Suzuki

Motorn är på 49cubik och har haft 2,8hkr .
Men. P.g av slitage så har den bara 2,3hkr I motoreffekt

Suzuki

Det är en eu moped med full försäkring inreggad.
Det är bara eu mopeder som har reggbevis och nummer plåt baktill.

Suzuki

Hänsyn, omdöme och ansvar gäller även mot varandra och inte bara i trafiken

Suzuki

Nu är inte snön långt borta

Suzuki

Hämnd föder bara hämnd

Suzuki

Trim och 95e10oktan

Suzuki

Denna tvättplugg använde jag vid avgastestet på eu moped riejun enduron 2-taktaren

Suzuki

317 sekunder hade jag den i avgasröret och eu moped rieju mrt enduron släppte inget ut på tomgången delvis p.g av etanolen I bensinen.
Men. Mest p.g av 2-taktsolja.
2-taktaren slutar ju sota när kolven går för lätt i cylindern .

Suzuki

Samt att eu moped riejun enduron vill inte lätta på framhjulet utan kranbil då motorn är igång.
Enda sättet få eu rieju mrt att lätta på framhjulet är att hissa upp framhjulet p.g av pluggningarna.
Använda kopplingen, förstör en bara eu moped rieju mrt enduron.
Det går inte använda enbart gasen till att få eu rieju mrt till att lätta på framhjulet.
Det enda den vill är framåt.
Påminner om Ford mustangs galopperade häst .

Suzuki

Ta bort skatten och momsen på bensin så börjar bensinen kosta cirka 12:- litern

Suzuki

43 m.m = 60 cubiks cylindern.
39m.m gånger 43m.m ÷ 3,14 eller pi = 54 cubik.
Motorgången blir ojämn på dom lägre växlarna när kolven går för lätt.
Men. Den slutar sota istället och går miljövänligare och accelererar abnormt snabbare i trafiken än vanligtvis speciellt på dom högre växlarna

Suzuki

Kör ett motorfordon som nästan ingen efterfrågar nummer och p.g av det är svårt få tag på reservdelar t.o.m
Körde om en a-tracktor i dag .
Snart är det minusgrader och med det is och snö i trafiken.

Suzuki

Först kommer isen sedan snön .
Kör i hjulspåren och ta det lugnt och styr inte upp ur hjulspåren för då blir det en vurpa .
På vintern är en som SJ spårbunden och håll till höger hjulspår om inte det ska göras en vänster sväng?
Det går inte köra som på sommaren precis speciellt inte utan dubb i trafiken.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.