Trim och 95e10oktan

4318 inlägg 0 nya
Suzuki

90 × 87÷3,14= 249,3 cubik ~250cubikare

Suzuki

Hundarna hör t.o.m om det är original trim på mopeder, eu mopeder genom att bli aggressiva och fientliga
Egen livserfarenhet av Hundarna

Suzuki

I morgon låter jag eu moped rieju mrt enduron stå

Suzuki

Glöm inte ställa tillbaka klockan en timme natten mot söndag

Suzuki

Efter några år blir mjukt däcks gummi hårt och spricker sönder p.g av ålder

Suzuki

Ska en köra 98oktan så måste en köra trimmat för annars blir det bara dyrbart.

Suzuki

Varför gör dom mopeder efter små folk?

Suzuki

Motorfordon är tydligen konstruerat för enbart för småväxta nummer i dom flesta fall

Suzuki

Jag kör ju redan 2-taktaren på gas för den har ju för-gas-are som bekant .
På 95e10oktan måste motorn varvas för att orka göra 45km/h på 95e10oktan det visar att den går mest på luft i trafiken.

Suzuki

Det blev så dyrbart köra på del syntetiskt 2-taktsolja och så gick den sämre på del syntetiskt 2-taktsolja så jag bytte till tunnare hel syntetiskt 2-taktsolja och eu moped rieju mrt enduron 2-taktaren började gå bättre och billigare i trafiken och det är flera år sedan började med hel syntetiskt 2-taktsolja och det passar ju bättre på vintern då oljan tjocknar p.g av kylan.

Suzuki

Nu är det cirka 22mil kvar kvar till 3.000 mil eller 220km kvar till 3.000 mil om jag inte har fel.

Suzuki

Det var isfläckar på vägen idag .
Men dom var inga problem även utan metall dubb .
Smörja kedjan var lite problem med idag.
Men. Det löste sig.

Suzuki

I pluggat skick är inte det här ingen grussprättar maskin även om den ser ut som en sådan till utseendet.
Lugn motorgång i 45km/h och låga varv i 45km/h 4.775rpm i 45km/h .
125rpm lägre än Yamahas dt50r nationell 30 moped 2002:a vid 30km/h .

Suzuki

Vid 30km/h varvar den 3.275rpm

Suzuki

95e30oktan?
Inga problem.
Den ska klara 95e50oktan som aldrig kommer att bli verklighet.
Det ser den hel syntetiskt 2-taktsoljan till på eu moped rieju mrt enduron.

Suzuki

Det är lätt för den ovane bli åksjuk på eu moped rieju mrt enduron och spy i hjälmen

Suzuki

Ett motorfordon med en motorcykels vevhus kan aldrig bli moped enligt lagen

Suzuki

Att köra på glagga på morgonen var en spännande upplevelse till jobbet.
Men. Nu kör jag inte på ett tag med eu moped rieju mrt enduron.
Det blir mycket missförstånd i trafiken för vissa tycks inte förstå att det är en eu moped som jag kör.
Nu har den rullat över 2980 mil och jag har 20 mil kvar till 3.000 mil.
Tur att det är en trött eu moped rieju mrt enduro med tanke på glaggan på morgonen.
Den är ganska tung för det är mer metall I den än en eu moped scooter som är mest gjord av plast förutom motorn och hjulen.
Det är enkelt kollat med en magnet vad som är plast och inte på en eu moped scooter.

Suzuki

Glöm inte undantagen .
Bränd mopedtrimmare skyr trimning.

Suzuki

Jesus glömde undantagen.
Körde på glagga idag ,fick sladd .
Men. Körde inte omkull .
Hävde sladden i tid .

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.