Trim och 95e10oktan

4429 inlägg 0 nya
Suzuki

Anti 2-taktsgate

Suzuki

Köra moped på cykel bana får man inte göra med klass ett Eu45 moped

Suzuki

Klass ett mopeden har nummer skylt hållare och regg skylt baktill

Suzuki

Efter en olycka är dom som kör trimmat inte så tuffa .olyckor brukar ta ner den tuffaste på jorden direkt oavsett hormonerna och oavsett könet på personen.

Suzuki

Ett gott råd.
Kör pluggat så finns det möjlighet att du slipper köra omkull på isen på hösten och våren med mopeden och möjligen även på blödande asfalt på sommaren.

Suzuki

Enduro Eu45 mopeder skulle vara bra för dom som har parkinson om jag inte har fel ?.

Suzuki

Enduro däckens vibrationer tar ju ut skakningarna från psykofarmakan och skulle möjligen även bra för dom som har parkinson?.

Suzuki

Att byta ut enduro däcken mot landsvägsdäck blir trimning eftersom den är helfordonsgodkänd

Suzuki

Sätt elektronisk fotboja på 15-16 åringar

Suzuki

Växlade Eu45 mopeder är säkrare på is och snö än scootern och el mopeden.
Nu är det vinter.
Men. Bakdäcket slinter inte tack vare pluggningarna

Suzuki

Eu45 klass ett moped scootern och el mopeden är för stark för is och snö

Suzuki

Logiskt sett blir den växlade Eu45 mopeden för stark för is och snö utan pluggningar

Suzuki

Logiskt sett måste jag plocka bort alla pluggningar om jag plockar bort en pluggning och då får jag inte köra den p.g av många olika orsaker

Suzuki

Tiktok blev historia direkt på min mobiltelefon

Suzuki

Spindlarna har dna märkt Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron och hur dna märkningen ser ut.
Jo. Den är grå så det ganska stora Spindlar.

Suzuki

Rättelse.
En vecka kvar tills det vänder nu

Suzuki

Rullmotståndet är en form av pluggning så jag har hittat en dold pluggning på Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron.
Den tionde pluggningen .
Ta bort den och den går avsevärt snabbare än den får göra.
Då börjar den gå 70-75km/h istället för 45km/h eller 45mph cirka med dom övriga pluggningarna kvar I motorn.

Suzuki

Rieju mrt enduro är nedstrypt 4,06hkr i motoreffekt

Suzuki

Finns inga motortrafikled och motorväg skyltar här i Skellefteå kommun utan bara gamla och nya e4 .
Kör man Eu45 klass ett moped så kör man om 30km/h fordon på vänster sida utom om fordonet ska svänga vänster framför en i trafiken.
Läs körskoleboken eller i datorn på körskolan .
Sedan är det ingen motorcykel jag kör, SKF474 fordonsuppgifter transportstyrelsen.

Suzuki

Sedan är det ingen motorcykel enligt fordonsuppgifter, se transportstyrelsen.
Det är en Eu45 klass ett moped som går för snabbt otrimmat.
Men. Går köra i 45km/h ändå i alla fall utom när jag ska köra om 30km/h fordon i trafiken.
Jag kör ju långsammare än dom flesta Eu45 moped klass ett mopeder när jag kör 45km/h I trafiken.
Men. Så räcker bensinen längre också i trafiken liksom 2-taktsoljan och man tar inga onödiga risker heller i trafiken.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.