Trim och 95e10oktan

4287 inlägg 0 nya
Suzuki

Ökar dom på reducktionsplickten ännu mer så behöver eu moped rieju mrt enduron en nål höjning annars kan den skära ihop.

Suzuki

Landsvägskörning med el scooter eller el moped .
Glöm det för det blir bara el-torsk och sedan får andra hämta er och el moppen via mobiltelefon logiskt sett.
Säger dom 7 mil så är 5 eller 6 mil i räckvidd och vem vill släpa på batterier.
Annars kan ju vissa göra som Benjamin Franklin eller klättra upp i en ledning t.ex eller leda hem eländet t.ex som förslag eller ringa efter taxi och hämta el moppen senare och hoppas den är kvar ?.

Suzuki

Snabbladdarna är för personbilar främst och inte för el moppar

Suzuki

Sänkt reducktionsplickt gäller enbart dieseln och ej bensin. Nästa år höjs inblandningen till 10,1% .
Dom som inte vill stå där med skuren motor höjer nålen ett steg innan nästa år 2023 .

Suzuki

Reggbeviset på eu moped rieju mrt enduron uppmuntrar till ätstörningar i trafiken

Suzuki

En nål höjning ger tillbaka orken till motorn och ser till att den inte skär ihop tillfälligt.
Vid 95e30oktan så är det 77:s huvudmunstycke som gäller och nålen I mittenläge igen .
Yamaha center tror mej inte för dom kör sitt eget race och tror på lögner från andra

Suzuki

Nål höjning ger dom 10% som saknas p.g av reducktionsplickten och gör att den tål som mest 19% utspädd bensin för jag kör ju mest på botten och mellan registret i trafiken och sällan på full gas i trafiken.
Dom flesta är ovan vid att jag kör med ren sanning .
Kör otrimmat i trafiken.
Det finns poliser som inte kan eu mopeder och som dömmer eu mopeder efter hur dom ser ut liksom andra motorfordon i trafiken.
Dom dömmer även den som kör efter hur hen ser ut i trafiken samt efter könet .

Suzuki

Jag blir oftast ifrån körd i trafiken p.g av att jag kör i 45km/h (laglig hastighet för eu mopeder)
All hastighet över 45km/h räknas som olovlig körning I trafiken.
Lika fullt blir en trasakererad av polisen.

Suzuki

20% av flickorna kör trimmat och mörkertalet är stort .
Jag säger 45% av flickorna kör trimmat och 40% av pojkarna kör trimmat nummer och 5% kör otrimmat i trafiken sedan eu moped scootern kom .
På en eu moped scooter känns 45km/h som 90km/h p.g av dom små hjulen.
På en eu moped rieju mrt enduro känns 45km/h som 40km/h p.g av dom stora hjulen.

Suzuki

Den jag kör släpper inte ut ens i närheten av en diesel driven segelbåt per år och klarar stigning på 17 % :s motlut och det är en eu moped så vem är miljövän ?.

Suzuki

Ju mer etanol i bensinen ju lägre energi innehåll I bensinen så transportstyrelsen har fel

Suzuki

58km/h sedan är stopp .
Nål höjning är bara till för att den ska gå bra på mellan registret för jag kör ju mest på botten och mellan registret och nästan aldrig med full gas .
På mellan registret gör den 45km/h och 47km/h=45,5 km/h reell hastighet I trafiken.

Suzuki

Det är mest bara vid omkörning av 30 traktorer som jag kör full gas

Suzuki

Risk för snötrafikinfarkt i Norrland.
Ta det lugnt någon väntar på dig och håll avstånd till andra i trafiken .

Suzuki

Det är bättre nöja sig med det en har än att förlora allt

Suzuki

Så här ser det ut nu .
Det är få som kör eu moped nu

Trim och 95e10oktan

Suzuki

Reducktionsplickten försvinner på dieseln.
Men. Ökar på bensinen istället.

Suzuki

Kör hellre en eu moped som får 10% för mycket bensin än 10% för lite bensin och skär ihop.

Suzuki

Nästa år blir 95e10oktan reell verklighet för då ökar dom reducktionsplickten till 10,1% utspädd bensin .

Suzuki

9,6% mest troligt vid pumpen utspädd bensin och då skär motorn ihop ?.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.