Trim och 95e10oktan

5157 inlägg 0 nya
Suzuki

Få se om yamaha center alias maskin center hittar på fel på Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron.

Suzuki

Det är fritt fram mäta hastigheten på den jag kör för jag kör bara det jag får =45km/h även om den kan gå mera än så.

Suzuki

Ntf tål inte växlad Eu45 moped och vill inte lära sig att dom tror på en lögn p.g av media

Suzuki

Ntf är bokstavs troende.

Suzuki

Många kör med skygglappar i trafiken och ser inte vägmärkena vid sidan av vägen .
Det kallas tunnelseende och är trafikfarligt beteende.

Suzuki

Typ your trafikrytmick körning

Suzuki

Dementerar det där om yamaha center alias maskin center.
En annan sak kör inte på prem bensin det är varken bra för 2-taktaren eller 4-taktare .
Svartluten är inte bra för motorn, höll på få motorn förstörd .
Men. Räddade motorn med hjälp av den manuella choken.
Dom luras när dom säger att prem bensin är det bästa för motorn.
Prem förstör bensin när dom blandar in Svartluten ,det dom kallar tallolja.
Men. Du gör som du vill .

Suzuki

Fortsättning följer.
Har slutat köra på prem bensin.

Suzuki

Har gjort vårservicen på Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron.
Mitt råd är att hälla hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen om du vill ha mera att köra med om du har separat smörjning på mopeden förstås rekommenderar blåfärgad 2-taktsolja typ snöskoter 2-taktsolja.

Suzuki

Rekommenderar okq8s hel syntetiska 2-taktsolja billig och bra finns i 4 liters dunkar

Suzuki

Men. Bara i november månad

Suzuki

När jag var yngre hade jag olyckan som körskolelärare som lärde mig att man ska inte köra trimmat I trafiken via en hel del olyckor I trafiken.
Den hårda vägen.

Suzuki

Kör ej moped imorgon pga av minusgrader utomhus =is

Suzuki

Fläckvis isigt utomhus kör inte moped för nöjes skull

Suzuki

Vill du att din nationell moped ska gå 45km/h utan trim så häll hel syntetiskt 2-taktsoljan I separat smörjningen istället för I bensinen om du nu har kvar separat smörjningen på din gamla nationell moped samtidigt gynnar du miljön.

Suzuki

Det är bara köra på alternativa bränsle så går både topp hastighet I trafiken ned och man gynnar miljön samtidigt i trafiken =95e10oktan med 10,1 % etanol I bensinen och det är vad jag funderar på om 3 månader.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.