Trim och 95e10oktan

5135 inlägg 0 nya
Suzuki

Där jag bor är det isgata cirka 50 meter varje vår

Suzuki

Regn och hagel kommer ju uppifrån och då kan det ju bli blött och kallt om fötterna på fotbrädan på Eu45 klass ett moped scootern sedan parkerar man inte bland träden när det går åska för då gör åskvädret tummen upp, 1 miljard volt och 380 miljoner ampere, övermanlever man det så gör man det bra .
Åskvädret vill ta kortaste vägen upp till molnet nämligen.

Suzuki

Fortsättning följer.
Marken är plus och molnet minus så även om sitter i plan kan blixten slå ner i molnet för då är planet plus och molnet minus så det hjälper inte flyga ovan molnet.

Suzuki

Kör en skogsbilväg eller genom en stad så är man skyddad mot åskvädret

Suzuki

Träden gav inget skydd tvärtom, dom där tonåringarna blev både blöta och kalla och fick ont kroppen dessutom så utsatte dom sig för livsfara för när åskvädret gick ska man inte parkera under träd

Suzuki

Jag är en gubbe på Eu45 moped klass ett rieju mrt enduro som har gått över 7.000mil eller 70.000km ,fick byta instrumentering p.g av att vägmätaren tog slut ,så det finns fler orange rieju mrt enduro.
Men. Inte med samma reggnummer som mitt .

Suzuki

Fortsättning följer.
Jag är +60 i ålder .

Suzuki

Hur man lättare ser om den är trimmad, avgassystemet är grövre än 27m.m, en original avgaskrök är 27m.m samt att framdrevet ska vara 11kugg fram och bak 62kugg bakdrev original nummer och förgasaren ska vara 16m.m original på 2018års modell samt ett blindrör på original avgassystemet och inget sport luftfilter och ljudet 81dbl på tomgången och 71dbl under körning.

Suzuki

Ibland kör jag 7-8mil dagtid i ren nöjes körning sommartid landsvägskörning

Suzuki

Tanken brukar rymma lite mera än 6,3 liter bensin och oljetanken 1,2 liter och jag kör inte oljeblandad bensin utan ren bensin och separat smörjning för att jag kan inte räkna procent för vart kommer man med en svag 2:a i mattematik.

Suzuki

Dom pratar om stadsmopeder och den jag kör är ingen sådan stadsmoped utan en landsvägsmoped gjord för landsvägskörning.

Suzuki

Trim och 95e10oktan
en självuppdragande japansk klocka med försäkring för 3.500:-

Suzuki

Sedan när blev en japansk klocka en rolex

Suzuki

Tycker det låter som hets mot folkgrupp typ handikappade

Suzuki

Enda fördelen med att Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron går för snabbt är att jag slipper hålla full gas och då håller den bättre och att A-traktorn ska få gå 45km/h är bara en fördel och det är att jag slipper köra om dom i trafiken.

Suzuki

Blev hemskjutsad av en blind taxiförare idag.
Han såg inte att klockan var för billig för att vara en rolex så där minst cirka 95 000:- för billig för att vara en rolex.

Suzuki

Jag vet att ingen lyssnar.
Köp inte del syntetiskt 2-taktsolja för den går bara sämre då .
Har provat själv.

Suzuki

Alla vill sätta dit en enbart för att jag kör växlat.

Suzuki

Dom små barnen säger att jag måste vara kriminell för att jag kör kör manuellt enbart för att det rimmar.
Dom som kör trimmad Eu45 moped klass ett scooter tänker oftast på sex medans dom kör tydligen

Suzuki

Det är ju bara titta på hur aktern ser ut på moped scootern så ser man en ända på el-ändet på dom flesta scootrar och regnet det kommer uppifrån liksom haglet och då blir det fotbad om man inte har dränerings hål på fotbrädan och sedan kör man inte på vägbanan om det finns väggen för då blir scootern påkörd till slut.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.