Trim och 95e10oktan

4997 inlägg 0 nya
Suzuki

Att köra innanför kant linjerna när det finns en väggren på 2 meter är att hindra trafiken och utsätta sig för onödig fara på 80km/h väg.
Eu45 klass ett mopeden är ju ingen lätt motorcykel.

Suzuki

På 95e30oktan skulle Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron börja gå för sakta

Suzuki

Våren är inte här förrän i april månad på riktigt och vi har bara den 9:e mars än i Västerbotten.

Suzuki

22 dagar kvar tills april månad är det eller 3 veckor och 1 dag .

Suzuki

Låt bli dom pluggade trimrören, det är bara en onödig utgift och så går motorfordonet bara sämre än original, det är mitt tips till dig.

Suzuki

Du har 3 pluggningar på ett trimrör medans jag har en pluggning.
Dessutom så går den inte igenom besiktningen p.g av att det saknas katalysator I trimröret så ge upp drömmen.
Fordon skatt, javisst är det, det på en trimmad moped, fråga transportstyrelsen och polisen får du höra, du får gärna vara hur envis du vill .

Suzuki

95e10oktan, 95e20oktan och 95e30oktan är antitrim.
Det vill säga den går bara sämre om du tankar 95e10oktan, 95e20oktan och 95e30oktan detta i en standard motor.

Suzuki

Pröva köra förbi en fartkamera på bakhjulet i 70km/h på hedensbyn och ert körkort ryker liksom er moped för på hedensbyn är det max 60km/h som gäller, fortkörning +vårdslöshet I trafik

Suzuki

Fortsättning följer.
+trimning =moped & körkort ryker och eventuellt ett ungdoms fängelse straff på 2år .
Då får ni passa på att skaffa er en pojkvän i fängelset.

Suzuki

Det blir så här, har du sett el mopeden, hurså har du ramlat av den .

Suzuki

El mopeden går nog inte köra över blödande asfalt p.g av att den svarar för snabbt på gasen och har för mycket från tomgångs varvet.

Suzuki

Behöver inte köra full gas för att köra omkring I 45km i trafiken.

Suzuki

Det är inte 95e10oktan som gör att den går 57km/h det är 2-taktsoljan som gör att den går 57km/h
Den är smörjd inte trimmad.
På 98oktan skulle den skrika ihjäl sig av rpm.

Suzuki

Jag kör på hel syntetiskt 2-taktsolja för miljöns och ekonomins skull.
Nu gör den 57km/h vid 8.025rpm på 6:an.
Men. Jag kör bara I 45km/h ändå och behöver inte köra full gas I trafiken för att den ska göra 45km/h .

Suzuki

Fortsättning följer.
Trots 10kuggs nedväxling bak (62kugg bakdrev).

Suzuki

Rättelse.
8.275 rpm vid 57km/h

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.