Trim och 95e10oktan

4883 inlägg 0 nya
Suzuki

Jag kör ej längre på prem bensin av den anledningen

Suzuki

Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron är hel fordonsgodkänd så jag får inte ändra nåt på den utom 2-taktsoljan möjligen och dekalerna.
Det enda som är bytt är 2-taktsoljan på den i övrigt är inget bytt på den .
På ena sidan håller dekalerna på släppa på den så det är väl bara ta bort vissa dekaler på den .
Jag kör på ingo bensin.
Inga problem med ingos bensin utom när dom har nytvättat pumparna med högtryckstvätt så att det kommit in vatten bakvägen via munstycket på pumparna.

Suzuki

Har kört med lite tuffare avgastest än dekra tidigare på Eu45 klass ett mopeden via en tvättplugg I avgasröret på den under 317 sekunder eller 5 minuter och 17 sekunder på tomgången.

Suzuki

Jag har lätt autism/aspergers syndrom

Suzuki

Inga barn och är 7år äldre än Elon musk (60år) .

Suzuki

Har snea axlar som därför inte går operera

Suzuki

När reducktionsplickten går upp blir Eu45 mopeden klass ett starkare.
Men. Långsammare och snålare och vridstarkare och får bredare register och blir piggare.
Men. Det gör inget för jag får ändå inte köra mera än 45km/h .

Suzuki

Jag har inga ex bara ex mopeder

Suzuki

Har redan am körkort och ta bort v-ringen är trimning på Eu45 klass ett moped scootern för då gör den mellan 75km/h och 85km/h =lätt motorcykel

Suzuki

Hur Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron låter? Svar. lite annorlunda p.g av etanolen I bensinen

Suzuki

Etanol blir vatten inne i motorn på moped kommer ut kommer ut som vanlig vattenånga och inget annat

Suzuki

Katalysatorn tillverkar vattenånga av koloxid i Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron så det blir regnmoln av avgaserna +att etanolen blir vattenånga dessutom och nedväxlingen på 10kugg gör den snålare än vanligtvis vid 45km/h .
Såvadå miljöbov ,den är mer miljövän än miljöbov.

Suzuki

Kära Södertälje kommun.
Jag kör ju pluggat och nedväxling gör att den går bara långsammare såvadå trim ,trimning är för att den ska gå snabbare och inte långsammare.

Suzuki

Sedan är det inte jag som växlat ner den utan yamaha center för att den ska gå lagligare.
Till er som inte kan utväxlingar.
Lägg er inte i det ni inte kan.

Suzuki

Har inget trimrör på Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron.
Bästa vridmomentet får man av original röret dessutom är pluggningen kvar i smalkröken på 2-taktaren för miljön och det låga ljudets skull.

Suzuki

Vad Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron släpper ut jo kolsyrad vattenånga eller loka i ångform

Suzuki

Ju lättare motorn går ju mindre sotar den och en nedväxling gör att motorn går ännu lättare och sotar ännu mindre och ger ännu mindre utsläpp av avgaser, 2-taktaren varvar mer än 4-taktaren AI lider av okunskap och kan mest bara 4-taktare

Suzuki

Om fler tänkte i don,t understand eller på ren svenska, jag förstår inte så skulle i teorin många missförstånd och annat undvikas.
Men. Många utgår ifrån sig själva och då blir det bland annat bråk.

Suzuki

Ställ en 800 kubiks tung motorcykel scooter bredvid en Eu45 klass ett moped rieju mrt enduro då syns det tydligt vad som är vad .

Suzuki

Planeten mars är en fridfull planet förutom alla dammdjävlar och mars orkaner som varar i flera månader.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.