Trim och 95e10oktan

4883 inlägg 0 nya
Suzuki

Tror Elon musk har mars fobi

Suzuki

52,7km /h minus 3km/h= 49,7km/h och 46,7km/h minus 3km/h= 44,7km/h ~45km/h .
Dammdjälvar och orkaner finns både på mars och jorden.

Suzuki

Förra året såg jag att spindlarna hade dna märkt Eu45 klass ett mopeden på sadeln.
Spindlarna gillar tydligen åka med liksom getingar på Eu45 klass ett mopeden I trafiken.
Det är därför som fåglarna möjligt är intresserade av den .
Duvor flyger i 50km/h vet jag sedan tidigare då jag kappkört bredvid en duva med en Eu45 klass ett moped dt50r och mätt hastigheten tidigare.

Suzuki

8%etanol I bensinen ger 54km/h på en 2-taktare som mest I hastighet och 10,1 bör då ge 52,7km/h som mest I hastighet ~53km/h som mest I hastighet I trafiken. 6%+4,1%etanol I bensinen =10,1 etanol I bensinen

Suzuki

Varning Katter kan smitta ner människor med salmonella om våren, tvätta händerna efteråt.

Suzuki

Original motoreffekt är 2,94 hkr på Eu45 klass ett mopeden som sjunker till 2,6hkr efter att 10,1 %etanol I bensinen införts.
Dom flesta kan inte Eu45 klass ett mopeder p.g av lögner från media bland annat.

Suzuki

Den som jag kör är inte trimmad.
Det är bara 2-taktsolja som gör att den går som den går.

Suzuki

En lärare gjorde som Elon musk i Ludvika.
Men. Det kan inte jag för logiskt sett hoppar höger armen ur led då .

Suzuki

95e10oktan med 10,1 %etanol I bensinen blir verklighet den 1 juli i år och då sjunker motoreffekten .
Men. Det gör inget för den går lagligare då och snålare.
6%+4,1%=10,1% etanol I bensinen .
Men. Kör du en äldre moped /Eu45 klass ett moped än 011 så tanka 98oktan annars är brandfaran stor för ditt fordon.

Suzuki

Rättelse.
Ett utnött framdrev ser ut som en kaststjärna typ ninja stjärna

Suzuki

Dyrast är det att trimma en 2-taktare och billigast trimma en el moped.
En pluggad Eu45 moped rieju mrt enduro är ofarlig på halt väglag.
Den går över halt väglag.
En moped scooter växlar upp direkt man drar på gasen och då blir det en vurpa på halt väglag.
Prova själv får du se ?

Suzuki

Utan Eva braun skulle andra världskriget aldrig ha inträffat förmodligen.
Att göra som Elon musk är olagligt
Det är nuet som formar framtiden.
Man kan förändra framtiden genom nuet.

Suzuki

Fel hittar polisen fel på mopeden så måste du kontroll besikta den och är den trimmad så blir det skatt på den så ntf har fel.
Ntf kör med lugnande lögner.

Suzuki

Du måste hålla efter ditt fordon hela tiden

Suzuki

Har bara en tyg cord inne I däcken så det är rätt så mjuka däck och däcksmönster på Eu45 klass ett mopeden

Suzuki

I 45km/h färdas man 12,5m/s och blir det tvärstopp =4,5 gånger det du väger + det Eu45 klass ett mopeden väger = det en personbil väger i vikt så tänk dig för innan du kör trimmat i trafiken.

Suzuki

Köpt vänskap sämre vänskap finns inte.
Det finns säkert dom som kan betala mer och köpa av dig vänskapen med andra

Suzuki

Efter den första juli bör Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron börja släppa ut 7 gram per km eller 70 gram per 10km landsvägskörning.
Elon musk blir bara eloff musk för han kan inget ta med sig dit han kommer.
Ingen lyckas ta med sig nåt dit man kommer.
Jag åt pengar tidigare.
Men. Inte ens jag kommer att kunna ta med mig nåt dit jag kommer.

Suzuki

Före inkörning gör Eu45 moped klass ett högst 45km/h efter inkörning går dom snabbare.
Men. Det går begränsa gaspådraget istället så det skulle behövas Efter justering och ombesiktning av pluggningarna på Eu45 mopeden klass ett för att den skulle toppa 45km/h .

Suzuki

Du som kör 2-taktare.
Tanka inte på prem .
2-taktaren går dåligt på prem bensin.
Ett råd bara, har prövat köra 2-taktare på prem bensin.
Svartlut kan göra att 2-taktaren skär ihop.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.