Trim och 95e10oktan

4740 inlägg 0 nya
Suzuki

Marken är + och molnet är minus och blixten tar kortaste vägen till molnet och slår upp i molnet.
Blixten slår upp i molnet och inte ner

Suzuki

Fortsättning följer.
Det är därför du inte ens är säker i ett flygplan ovan åsk molnet för flygplanet är + och molnet är minus

Suzuki

Sedan när blev det fegt byta 2-taktsolja I separat smörjningen på Eu45 klass ett mopeden och sedan när blev det olagligt byta 2-taktsolja på egen risk och pröva ett nytt sätt att använda hel syntetiskt 2-taktsolja på .

Suzuki

Den har rullat över 70.000km och över 5år sedan 2-taktsolje bytet och Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron är 7år i år .
Jag kör ej på vintern nummer.

Suzuki

Instrumenteringen är bytt på den för vägmätaren tog slut på den.

Suzuki

Vägmätaren går bara till cirka 3.500 mil eller 35.000km sedan måste instrumenteringen bytas på Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron.

Suzuki

Hur mycket forskningsfusk är det på el fordon?

Suzuki

Finns inget perfekt fordon.
Men. Det finns oseriösa forskare

Suzuki

Fartkameror reagerar bara på trimmade mopeder och trimmade Eu45 klass ett mopeder logiskt sett så vill du bli fotad och åka fast så kör trimmat I trafiken.
Polisen kan ta reda på vem du är och vad du kör trots hjälmen.

Suzuki

Fortsättning följer.
Prova köra mera än du får får du se och det syns på fotot vad du eller andra gör dessutom eller försöker göra.

Suzuki

Dom vet vem jag är på macken tack vare reggnret och kortet när jag tankar trots hjälmen.
Pröva köra för snabbt vid fartkameror i grupp.
Då blir det strike för polisen och gruppfoto.

Suzuki

Akta dig för nytvättade pumpar på macken.
Annars kan du få vatten I bensin.
Det råkade jag ut för en gång tidigare.
Jag fick köra hem på choken och låta Eu45 mopeden stå tills vattnet hade avdunstat.
Motorn uppträdde märkligt.

Suzuki

På vintern är det minst 3 m.m som gäller och helst mjukt gummi på däcken

Suzuki

Trim och 95e10oktan

Suzuki

När det bara är 2-taktsolja som gör det möjligt att Eu45 klass ett mopeden går för snabbt finns det inget trim att ta och förstöra och ta hela Eu45 mopeden går nog inte heller?
Motoreffekten är oförändrad och vridmoment okänt.
Det enda som har hänt är att motorn går en smula lättare utan förändringar eller liknande och det gör att mopeden går miljövänligare pluggningarna sitter där dom ska och motorn går renare och sotar inte längre sedan över 5år tillbaka och motorgången är rena 2-takts stånkan, hybrid mellan 2-takt och 4-takt i motorgången.
En 2-taktare med minst 22% verkningsgrad möjligt 23% verkningsgrad.

Suzuki

För vem har sagt att verkningsgraden inte går att öka på en 2-taktare ?

Suzuki

När etanolen I bensinen ökar sjunker motoreffekten och motorn blir piggare och mjukare motorgång och rpm ökar utan att den lättar på framhjulet i trafiken och det ökar på accelerationen genom växlarna.

Suzuki

Vilka mopeder som får trimmas?
Svar .Enkelt inga mopeder får trimmas för då är det inte mopeder längre utan lätt motorcykel.

Suzuki

En trimmad moped går lätt upp på bakhjulet t.ex
Man ska inte döma mopeden efter utseendet och modellen.
Scooter modellen är Porsche 911 konstruerad med motorn bak och lätt fram.
Vill du vara dkv-vän eller dikets käraste vän genom att köra omkring trimmat.
Du väljer själv.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.