Trim och 95e10oktan

5135 inlägg 0 nya
Suzuki

Det är många som försöker ständigt göra om historien och misslyckas.

Suzuki

Fortsättning följer.
Det förgångna går inte göra om hur den eller dom försöker, det är bara gilla läget.
Så glöm tillbaka till framtiden och så vidare.

Suzuki

Du kan alltid ändra på framtiden genom att ändra på nuet .
Men. Inte på det förgångna.

Suzuki

April månad och 4 sorters väder samma dag och blir att köra på själv tändar bensin

Suzuki

Om det finns väggren kör man där annars på vägbanan på vägar med högre hastighet än 50km/h för annars hindrar man trafiken och utsätter sig själv och andra för fara

Suzuki

Oförändrad motoreffekt.
Men. Minskat slitage och varvstoppet vid 57km/h istället för 58km/h =10% starkare motor och 45km/h vid 5.775rpm ger mindre utsläpp

Suzuki

Utsläpps rätten går att ta via vägskatten på mopeder och moped bilar

Suzuki

Får Eu45 klass ett mopeder köra på 100km/h väg ?
Javisst om man håller till höger så gått det går och ser upp i backspegeln samt att det inte är motortrafikled eller motorväg utan allmän väg och inte kör i bredd och vinglar.

Suzuki

Singel körning är säkrare än att köra i grupp på landsbygden i 45km/h typ landsvägskörning och jag har det på att 90% av all moped körning är landsvägskörning och se upp med dom som kör om och bromsar för att sedan svänga vänster eller höger mitt för du samt dom som vill köra om vänster svängade på vänster sida.
Vänster svängade kör man om på höger sida

Suzuki

+att man kör inte om för att svänga höger framför andra

Suzuki

Innehav av trimdelar borde kriminaliseras tycker jag

Suzuki

Om jag skulle göra Hitler hälsning med höger armen så hoppar höger armen ur led (luxlos).

Suzuki

Jag har bara bytt 2-taktsolja, Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron var sådan här från fabrik och varvstoppet är satt nummer vid 57km/h tidigare 58km/h .
Eu45 klass ett mopeden håller bara bättre när man slipper köra full gas med den vid 45km/h .

Suzuki

Avgassystemet är nummer rostbrunt istället för svart.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.