Trim och 95e10oktan

5135 inlägg 0 nya
Suzuki

Sedan när blev 2-taktsolja trim t.ex.
Sedan när blev mjölk, vatten och te olagligt att dricka före körning.
Har fått blåsa i tid och otid i poliskontroller och dom kämpar för att sätta dit mej.

Suzuki

Det är ingen som vill åka med om jag kör P.g av fördomar

Suzuki

Diabetes typ 2 och alkohol och droger går dåligt ihop, dom blir troligen blinda efter några få år typ 2,5-5år troligen för alkohol är bara socker.
Trimning ger bara olyckor och kan ge ett liv i rullstol eller en för tidig död i sämsta fall.
Samt hjälmen är ingen hatt utan ett skydd som ska spännas fast .
Livet är viktigare än frisyren så spänn fast hjälmen innan du kör iväg.

Suzuki

Jag kör på alkohol spetsad bensin =95e10oktan

Suzuki

7 mil kan en el moped gå ,det blir cirka 3,5 mil tur och retur.

Suzuki

Uppsök dekra om du har en Eu45 klass ett moped som gör bara 30-40km/h I topp hastighet I trafiken för det blir en olaglig 30 moped.

Suzuki

Fortsättning följer.
Speciellt när dom stryper ner en strypt Eu45 klass ett moped till 30 moped yamaha center för att få sälja nya el mopeder och mopeder.
Enligt lagen får man inte bygga om Eu45 mopeder till 30 mopeder.

Suzuki

Det är etanolen som gör det möjligt köra på 95e10oktan utan att 95oktan självtänder i motorn på en motor som normalt sett ska ha 98oktan och det gör att motorn går onormalt hårt ihop med hel syntetiskt 2-taktsolja som ger nära nog sotfri förbränning I motorn och då får katalysatorn mindre att göra.

Suzuki

Vet inte vad det gav för motoreffekt eller vridmoment tyvärr.
Men. Motorn är orörd och pigg och går mjukt och släpper inte ut många gram per 10km.
71gram per 10km nummer istället för 71gram per km har jag på.

Suzuki

Fortsättning följer.
Det skulle ge miljöklass 8 istället för miljöklass 4

Suzuki

Motorn går i teorin 30% hårdare på 95e10oktan än 98oktan ihop med hel syntetiskt 2-taktsolja och varvar 8.275 rpm vid 57km/h .
Med 10,1%etanol I bensinen sjunker varvet och motoreffekten och den blir 10,1 %snålare och 10,1 % långsammare i topp hastighet I trafiken.

Suzuki

51km/h med 10,1 %etanol I bensinen I topp hastighet i trafiken och 1,7dl per 10km landsvägskörning efter den 1 juli månad om 3 månader

Suzuki

Den bör varva 836rpm lägre vid 51km/h

Suzuki

Samt kunna gå köra 13 mil nonstop vid 45km/h med 10,1%etanol I bensinen

Suzuki

Samt att utsläppen bör minska till 63 gram per 10km vid 45km/h . Från 71gram per 10km vid 45km/h .

Suzuki

100mil är 1.000km ,jag tvivlar på det, storfiskarvalsen igen.

Suzuki

Slave too god are you

Suzuki

Det händer olyckor, när du kör trimmat, det är därför det är olagligt

Suzuki

Har fixat avgaserna utan laser på 2-taktaren

Suzuki

Fixade avgaserna via 95e10oktan och hel syntetiskt 2-taktsolja.
Jag fick ingen muta vid konfirmationen jag fick ingenting.
Jag blev utsatt för tvång.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.