Trim och 95e10oktan

5135 inlägg 0 nya
Suzuki

Jag har kört Eu45 klass ett moped 2-takt på 95e10oktan sedan 2004 utan problem och varför.
Jo. Annars skriker 2-taktaren ihjäl sig av rpm.
Knackningar inga problem .
Etanolen ser till att den inte knackar och håller motorn ren invändigt tillsammans med hel syntetiskt 2-taktsolja.

Suzuki

Det går inte imponera på mej genom att köra på bakhjulet, när man är +60år blir jag bara sur när jag ser nån köra i bredd och på bakhjulet eller på framhjulet typ stoppies och tänker fonus kund .

Suzuki

Det blir intressant att se om jag får 116kg tung Eu45 klass ett moped över mig där jag har den p.g av blixthalka och blir klämd fast och får skador i vår det är 14dagar kvar cirka tills dess. Det är bara sidostödet som håller den upprätt

Suzuki

Jag är för lång för att bli pilot och astronaut.
Man ska högst 170cm för att bli det .

Suzuki

Inget av ställ en fråga stämde in på 2-taktaren jag kör .
2-taktaren går bra på e10 bensin

Suzuki

Har kört och mätt och den drar 15-20ml per km vid 45km/h och en diesel motor ryker jämfört med den jag kör i trafiken trots att det är en 2-taktare typ bensin Eu45 klass ett moped

Suzuki

Jag kör ej trimmat.
2-taktaren är smörjd inte trimmad

Suzuki

Att 2-taktaren drar hälften så mycket 2-taktsolja är inte trim.
Har informerat Transportstyrelsen att jag använder hel syntetiskt 2-taktsolja och hur jag använder hel syntetiskt 2-taktsoljan och att jag använder den I separat smörjningen istället för I bensinen.

Suzuki

Detta ger renare förbränning och mindre avgaser vilket avlastar katalysatorn på Eu45 klass ett mopeden.
Apropå moped scootern så ser man inte var man har hjulen om man ska köra på väggrenen och köra innanför kantlinjerna kan göra att man man blir påkörd på vägen sedan skyddar fotbrädan inte för regn och hagel på Eu45 moped scootern

Suzuki

2-taktaren håller nog bäst på 95e10oktan och längst

Suzuki

Det går inte jämföra en växlad Eu45 mopeden klass ett med en moped scooter p.g av olika pluggningar I motorn och olika utseende på modellen

Suzuki

Det är inte kul när körskoleläraren föregår med dåligt exempel och försöker tuta i eleverna att allt växlat är motorcyklar och jag hör tydligt att körskoleläraren ljuger för eleverna medvetet om vad jag kör

Suzuki

Slangar och packningar kan torka ut om ni tankar 95e10oktan i ett för gammalt fordon som då kan börja brinna med öppna lågor .
En varning bara.

Suzuki

Struntar i klimat jippot jordens timme

Suzuki

Behöver inte fosilfrihet ,det är klimat propaganda.
En el bil kan inte gå 65,5 mil på en laddning.
En moped scooter kan inte gå 10.000km en på tank

Suzuki

Har enbart gått grundskolan ,har ingen gymnasium utbildning eller universitet utbildning eller annan utbildning

Suzuki

Jo.fordonsskatt måste du betala om den är trimmad dessutom får du inte använda den om den är trimmad så ntf har fel.
Skrivbords förare har fel.
Efter marknads avgassystemet får inte användas p.g av avsaknad av katalysator så hur du än gör blir det olagligt.

Suzuki

Det går inte köra på en 5,5 liters tank från Stockholm och till Skellefteå med en Eu45 moped klass ett scooter t.ex så reklamen ljuger.

Suzuki

Den rieju mrt enduron som jag kör har inget batteri utan allt går på tändström

Suzuki

Eu45 klass ett moped scootern är gjord enligt wv bubbla conseptet ,lätt fram och tung bak

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.