Trim och 95e10oktan

5135 inlägg 0 nya
Suzuki

2,93hkr minus 30% = 2,1hkr i motoreffekt =45-50km/h I topp hastighet I trafiken.

Suzuki

Det blir nog peh,t prov på Eu45 klass ett mopedister det vill säga långtids prov på alkohol och droger inom kort.
Ett blodprov man måste lämna
Ett 3 veckors prov på alkohol och droger enligt transportstyrelsen.
För att få behålla körkortet.

Suzuki

Nortvolt ett nytt sekab.
Det är dessenier sedan jag drack alkohol nu och droger har jag aldrig använt.
Den oilustererade mannen.

Suzuki

Har inga tatueringar

Suzuki

Du får inte stjäla ström av nån annan och ta med extra batteri och verktyg blir obekvämt och tungt dessutom blir det brottsligt ta med verktyg i el mopeden ( knivlagen ) så acceptera max 8 mil .
Med trim på el mopeden blir det 4mil max tur och retur.
Dessutom om det händer en olycka så kan du skada dig på det extra batteriet och extra batteri kan kosta 25.000:- extra.

Suzuki

Gör om km till mil och tänk logiskt och räkna lite mattematik så märker du om du blir lurad av försäljarna när det gäller räckvidd på el mopeden.
storfiskarvalsen som försäljarna drar när det gäller räckvidd på el mopeden.

Suzuki

Fortsättning följer.
Du slipper mycket el-ände om du inte tror på storfiskarvalsen som fordons försäljarna drar för att lättare kunna sälja.

Suzuki

Man får inte köra för sakta så man hindrar trafiken det är böter på det .

Suzuki

Ska plocka bort brandsläckaren och punka sprayen från ryggsäcken p.g av att så omtänksam är jag inte

Suzuki

Har plockat bort brandsläckare och punka spray från ryggsäcken nu

Suzuki

Jag kör ju på allmän 90 och 100 väg vid landsvägskörning vid 45km/h t.ex och försöker köra på väggrenen även om den är smal utanför kantlinjerna och släpper fram snabbare trafik på väg 95 och 370 bland annat.

Suzuki

Rekommenderar okq8:s hel syntetiskt 2-taktsolja, finns i 4liters dunkar för cirka 400:-

Suzuki

80:- vederbörande lever I det förgångna.
Del syntetiskt 2-taktsolja kostar cirka 110:- nummer minst.

Suzuki

Dom 5 elementen. Jord,eld,luft,vatten och kyla varav eld och kyla var dom 2 första

Suzuki

Kan inte räkna procent så jag häller den hel syntetiska 2-taktsoljan i separat smörjningen istället för I bensinen

Suzuki

När jag kör genom östra ringen så kör jag cirka 30km/h när jag kommer uppifrån solbacken med Eu45 klass ett mopeden p.g av olycksrisken även om det är 50km/h där.

Suzuki

Illonda människor finns det är djävlar som ser ut som vanliga människor som oprovocerat ger sig på oskyldiga människor.
Vart 6:e ord är en lögn .
Visste du det eller?.

Suzuki

Kör du på 95e10oktan blir det euro 7 på Eu45 klass ett mopeden och med hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen blir det miljöklass 10 eller euro 10 för den behöver bara en halv procent 2-taktsolja I bensinen och ihop med 95e10oktan med 10,1 % etanol I bensinen = euro 10+ ,den kan gå på tomgång i mera än 317 sekunder utan att släppa ut ett gram koldioxid och sot.
Det enda den släpper ut är lite dämpat ljud .
Det behövs inget nikotinell.

Suzuki

Har kört på 95e10oktan med en motor på 50 cm3 i 6års tid så vissa ljuger

Suzuki

Så frågor du kan ställa ljuger

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.