Trim och 95e10oktan

4290 inlägg 0 nya
Suzuki

En får skjutsa på den eftersom den är byggd för ändamålet från fabriken och är hel fordonsgodkänd och 37,5 kg väger ingen förare för att ta bagage eller passagerare på den .
37,5 är hälften av 75kg .
Ett fel tryck av bland annat generalagenten i reggbeviset.
Nationella mopeder har typintyg.
Inga fel eller brister hittills på den .
Det är bara bara ett fåtal som kör denna sorten av eu mopeder.
Dom flesta kör omkring på eu moped scooter och tror på nyhetens behag och vill ge igen för det en inte gjort dom .

Suzuki

Dom vill straffa en för att jag är oskyldig

Suzuki

Dom får plocka isär den hur mycket dom vill för dom hittar varken trim eller brister i säkerheten på den sedan blir det bara sätta ihop den under svordomar och återställa den för det blir tjänstefel

Suzuki

Eu moped rieju mrt enduron tillhör mopedklass över 80kg med andra ord så är den minst 20kg tyngre än nationell moped

Suzuki

Samt att det är ändå bara 49cubik likafullt och en cylinder 2-takt och am-6 växellåda.
Förluster I växellåda visade sig vara en myt enbart.
Vätskekyld motor med kylare och pump.
Nån kylarfläckt finns inte på motorn.

Suzuki

Jämfört med att åka personbil är det 70 gånger farligare köra moped/eu moped på vintern än på sommaren speciellt utan metall dubb på däcken i trafiken.

Suzuki

Högfärd & lust går före olycka i trafiken speciellt på vintern och en olycka gör bland annat ont i kroppen och plånboken samt kontot så var några steg före olyckan innan den händer och läs av väglaget och kör efter din egen körskicklighet inte trafikrytmen och håll till höger möjligast och håll uppsikt runt om och max 45km/h med eu mopeden och försök köra i höger hjulspår och vid byte av hjulspår var försiktig och använd möjligast motorbromsen om du kör växlad moped /eu moped.

Suzuki

En olycka händer mycket lättare på vintern än på sommaren.
Så tvärbromsa inte och se dig för i trafiken speciellt inte på halka och modd och inga plötsliga rörelser med styret .

Suzuki

Och kör planerad körning med mopeden/eu mopeden.
Ett tips . Motorstarka mopeder / eu mopeder kör oftast omkull lika snabbt som dom accelererar

Suzuki

Glagga, modd och snö halka .
Ha koll på termometern och vädret om du ska köra moped /eu moped.
Däcksmönster som sätts igen och gör grovt däcksmönster till landsvägsdäck på fordonet i trafiken sedan bär det omkull i trafiken.

Suzuki

Halkan bryr sig inte om varken ålder eller kön .
Om du gör en rivstart på vintern så kan du helt plötsligt vurpa .
Motorsvaga mopeder/eu mopeder klarar sig bättre på vintern än motorstarka och speciellt utan metall dubb.

Suzuki

Nu är det så att nästan ingen eu moped går enbart 45km/h I topp hastighet och jag är 58år inte 15 .
Dom flesta går kring 50km/h otrimmat så ntf är ute och cyklar.

Suzuki

Kör en plast enduro moped på 49cubik med cylinder a la 2-takt på 99kg .
En liter bensin till =100kg jämt.
Men. Då blir den lite ostadig =7,3 liter bensin.

Suzuki

Eu moped ska det vara för på reggbeviset står det kategori eu och 45km/h samt reggnret skf 474

Suzuki

78%+2,2%=10,1%. Ger strax under 50,5km/h I topp hastighet på eu moped rieju mrt enduron

Suzuki

7,8+2,2=10,1% ska det vara =95e10oktan

Suzuki

T.o.m jag kan ha fel liksom Google.

Suzuki

Har ingen hasplåt och behöver ingen heller

Suzuki

Kör på 98oktan tills vidare för det är mindre energi I 95e10oktan med era nationella mopeder

Suzuki

Fosilberoende ersätts med el beroende.
Men. Det är samma beroende

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.