Trim och 95e10oktan

5247 inlägg 0 nya
Suzuki

Jag är inte lika smidig längre.
Det är mera än 44år sedan jag var 16år gammal

Suzuki

Så länge Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron är orörd är det en Eu45 klass ett moped

Suzuki

Idag blev det att köra cirka 30km/h utom i erikslids backen på vägen hem från jobbet pga av väglaget och vädret med Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron det är mest hel vitt ute i trafiken och snöar

Suzuki

Aspergers syndrom eller lätt autism eller ketchup effekten eller 80-125 kubiks syndromet kärt barn har många namn.
Först händer ingenting på en lång stund sedan kommer allt på en gång.

Suzuki

Reducktionsplickten reducerar motoreffekten på 2-taktaren

Suzuki

Det går inte jämföra en växlad Eu45 moped med moped scooter när det gäller allt även ljud.
För dom är olika nedstrypta.

Suzuki

När jag kör Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron så kör jag defensivt mest I trafiken.
Detta kan bero på att jag är 60+ i ålder bland annat och vet att jag inte är odödlig i trafiken.

Suzuki

Oförändrad motoreffekt.
Det är 2-taktsolja som gör att den går som den går

Suzuki

Polisen får gärna söka efter trim på Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron.
Men. Dom hittar inget trim.

Suzuki

Många kvinnor har genus problematik.
Dom går efter det dom ser och gör misstag.
Alla männ är olika.
Men. Det förstår dom inte.
Dom drar alla över en kam och slutar illa.
Är man lång så är man ofta svag.
Många kvinnor tycker inte om männ.
Små männ är ofta starka eftersom dom är satta.
Man ska inte döma männ efter hur dom ser ut.

Suzuki

Problemet är att jag inte är lika smidig längre och har svårt få över höger benet när jag ska kliva på och av Eu45 moped klass ett rieju mrt enduron

Suzuki

Det finns inga motortrafikled och motorvägs skyltar just här och 2-1 väg finns bara mot Umeå på e4 här i Västerbotten.
Rekommenderar A-traktorn tar gamla kågevägen liksom Eu45 moped bilarna annars kan du bli påkörd och väg 364 mot Umeå, väg 364 är bara 3km längre än e4

Suzuki

Ska du till bureå så ta gamla e4 för bortom grubbedal finns det en skogsbilväg över till gamla riks 13 om du letar och vidare till bureå .
Men. Se upp så du inte får möte på skogsbilvägen.

Suzuki

Ska du till Boliden så ta gamla Boliden vägen.
Men. Den är minst 3,3 mil lång och du kommer fram till brutorp därifrån är det några km till Boliden och åt andra hållet minst ett par km till finnfors fallet.

Suzuki

Kör du 200 meter åt finnfors fallet och tar höger så kommer du in på vägen mot puckel pistvägen och kommer ut cirka 2 mil från renström och en av norsjös brantaste uppförsbackar med minst 17°graders motlut innan du kommer till pediknäs

Suzuki

Handbroms handtaget blev lite kortare i veckan och dom på yamaha center verkar ignorera att beställa hem ett nytt

Suzuki

Den som jag kör drar cirka 02 dl per 10km landsvägskörning blandad körning och det är en 2-taktare

Suzuki

Sedan när blev 27m.m smalkrök grovt?.
Kröken är aldrig bytt så den är original.

Suzuki

Använda e10 i 2-taktaren?
Går bra om du har separat smörjning på 2-taktaren

Suzuki

Fördelen med växlade Eu45 klass ett mopeder är att man ängnar all tid åt körningen samt att jag skrotat headsetet

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.