Trim och 95e10oktan

4150 inlägg 0 nya
Suzuki

Är för gammal för att ta om körkortet så därför följer jag hastighets begränsningarna och kör defensivt I trafiken och försöker följa trafikreglerna i trafiken för jag är ju 60år nummer.
95e10oktan finns.
Men. Inte 98oktan överallt.
P.g av en pluggning så går den bättre på 95e10oktan än 98oktan .

Suzuki

Mike s i Växjö tycker tydligen inte om funktionshindrade liksom en viss Josefin i Umeå med fler även i USA.

Suzuki

Raketsport tycker inte om funktionshindrade med flera

Suzuki

El propaganda l kör regeringen med nummer.

Suzuki

Regeringen är inte bättre än 1930 och 1940-talets regeringar i Europa

Suzuki

Jag har inget värde enligt många och är funktionshindrad

Suzuki

Då finns det bara val kvar så kör och se om el mopeden verkligen går att köra minst 8 mil,mellan Norsjö samhälle och Skellefteå är det exakt 8 mil och till Boliden är det exakt 3,1 mil och till burträsk är det 4 mil exakt från Skellefteå och till brutorp är det 3,3 mil exakt =6,6 mil tur och retur och nästan ingen trafik , Skellefteå brutorp tur och retur 6,6 mil .

Suzuki

Pluggade original delar räknas inte som trim sedan finns det gott om skrivbords förare som aldrig har kört Eu45 mopeder som kallar sig experter

Suzuki

Tycks ha gjort nån form av 2-taktsolja optimering genom att byta till Hel syntetiskt 2-taktsolja från del syntetiskt 2-taktsolja på Eu45 klass ett mopeden, en bieffekt är att den går 57km/h istället för 45km/h.

Suzuki

Som man bäddar får man ligga, man ska inte tro att det går att bli kär i ett mobbningsoffer som jag för då hugger man i sten.

Suzuki

Nu tycks det bara vara munstycket som hindrar den från att göra mera än 57km/h .

Suzuki

A.I kan stå för både artificiell intelligens och autistisk intelligens.

Suzuki

Den får för lite bensin för att göra mera än 57km/h i hastighet I trafiken och katalysatorn är kvar I motorn.

Suzuki

71dbl under körning vid 45km/h ökar till 90 dbl vid 57km/h p.g av 5.875rpm uträknat via tomgångs rpm på 3.125rpm och utväxlingen som är 11kugg framdrev och 52kugg bak. Glömde att jag har varvstoppet vid 5.975 rpm .
Men. Stark är den.
Den ska egentligen göra 58km/h .
Men. Har tappat 1km/h så den gör bara 57km/h nummer vid 5.875rpm.

Suzuki

Hur trimmar man en Eu45 moped klass ett moped?
Svar. Man behöver inte trimma en Eu45 klass ett moped för dom går ändå för snabbt otrimmat ändå.

Suzuki

Om årsmodellen är nyare än 2011årsmodell så tanka 95e10oktan annars 98oktan för dom brukar ju sänka kompression (en pluggning) på växlade Eu45 moped klass ett mopeden avsiktligt + att etanolen förhindrar självtändning av bensinen (knackning).

Suzuki

Etanol har ett oktantal på 104

Suzuki

Sedan har jag prövat köra med vatten i bensin så jag vet skillnaden mellan 95e10oktan och vatten i bensin

Suzuki

Dom hade nytvättat pumparna och det hade kommit vatten i munstycket på pumparna så när jag skulle tanka fick jag vatten i tanken.
Jag har diabetes typ 2 så jag kan inte dricka alkohol och rattsurfa är en omöjlighet då jag kör växlad Eu45 moped klass ett och jag är ju inte skapt som en bläckfisk med 8-10 rammar precis, ringa går inte heller då jag inte har kvar headsetet ej heller smsa.

Suzuki

Dom hade nytvättat pumparna och det hade kommit vatten i munstycket på pumparna så när jag skulle tanka fick jag vatten i tanken.
Jag har diabetes typ 2 så jag kan inte dricka alkohol och rattsurfa är en omöjlighet då jag kör växlad Eu45 moped klass ett och jag är ju inte skapt som en bläckfisk med 8-10 armmar precis, ringa går inte heller då jag inte har kvar headsetet ej heller smsa.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.