Trim och 95e10oktan

4150 inlägg 0 nya
Suzuki

Dom som kör A-traktor är bara ute efter makt och pengar .
Delar man på ordet gemenskap får man bara gemen som betyder bara nåt negativt

Suzuki

Jorden började som en soptipp och slutar som en soptipp

Suzuki

3.500 mil +2.100mil =5.600 mil cirka har den rullat nu

Suzuki

Samt gör 57km/h osotad såg till att en förare i en grön Saab såg det hela som förmodligen tänkte köra om mej och göra en vänster sväng på 70km/h väg framför mig.
Men. Det gick inte denna gång

Suzuki

Dom försöker lägga skatt på motoreffekt tidöpartierna

Suzuki

Kör en rykfri 2-taktare nummer.
Använder hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen och på det viset fått den rykfri.
Ställ en fråga till smcs A.I Sture det gör jag.

Suzuki

När jag var barn hade jag inga bra kompisar så jag lekte med elden och elen istället

Suzuki

När jag var yngre prövade jag ett par enarmade banditer, vann 2 gånger sedan la jag av.
Det enda som händer när man använder hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen är att motorn går dubbelt så lätt och det går mindre bensin och 2-taktsolja per km och då orkar motorn mer utan trim och blir rykfri och det gör att grejerna håller längre gäller även katalysatorn.
Hur man märker att den är pluggad ?.
Jo .den är syndromfri.

Suzuki

Dom där el mopederna bör knappast vara syndromfria eftersom dom svarar på gasen för snabbt otrimmat.

Suzuki

Det jag kör är ingen klass 2 moped enligt lagen.
Så ntf har fel och har gått på en lögn så lita inte på ntf utan på fordonsuppgifter från transportstyrelsen.
Eu45 klass ett moped finns från 1,36hkr till 5,44hkr i motoreffekt växlade Eu45 moped klass ett.

Suzuki

Skillnaden mellan du och jag är att jag vet att jag är värdelös även om jag skulle låta tatuera in en EAN cod

Suzuki

Dom växlade Eu45 moped klass ett har avsevärt mindre förluster än remdriven Eu45 moped klass ett och behöver inte samma motoreffekt som remdriven Eu45 moped klass ett för att gå 45km/h växlade Eu45 moped klass ett är avsevärt miljövänligare än scootern.
Vem vill köra en el moped som bara har el för en halvtimme max för att sedan bli stående nånstans.
Snabbladdarna är till för bilen och inte el mopeder.
Det blir bara dyrt ringa assistans kåren p g av el-torsk.
Det finns bättre sätt värna om miljön än el mopeder.
En dator på ett antal hjul det är vad en el moped är .
Skaffa assistans på försäkringen om du ska ha el moped eller välj bensin drivet om du vill köra utanför stan så minskar risken för att bli stående nånstans.

Suzuki

Moped klass 3 finns inte och Moped klass 0 är inget annat än en lätt motorcykel enligt lagen

Suzuki

Om du inte har assistans på försäkringen när du kör el moped så skaffa dig en sådan och kör inte långt utanför stan med el mopeden att ha ett extra batteri blir bara en risk och kan orsaka svåra skador på kroppen om olyckan skulle vara framme.

Suzuki

Ett batteri i ryggsäcken på en super soco är en dålig ide.
Man kan hamna i rullstol om olyckan är framme och hur ska man byta det mitt ute i ingenstans utan verktyg och kunnande.
Det låter som när dom skulle sälja jaktplanet viggen eller draken till utlandet

Suzuki

Med del syntetiskt 2-taktsolja ska bensin och olja räcka 1.000km eller 10 mil medans med hel syntetiskt 2-taktsolja ska bensin och olja .1500-2.000km eller 15-20 mil p.g av att hel syntetiskt 2-taktsolja smörjer motorn dubbelt så bra I trafiken vilket möjliggör längre landsvägskörning än med del syntetiskt 2-taktsolja och gör samtidigt 2-taktaren mera miljövänligare

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron gör 57km/h som mest I topp hastighet I trafiken nummer, har tappat 1km/h och har orörd motor.
Det är bara den hel syntetiska 2-taktsoljan som gör att den gör 57km/h i topp hastighet I trafiken.
Motorn är osotad.
Etanol blir vattånga vid förbränning med syre.
Kör på 95e10oktan och motorn är stark och pigg och går mjukt.

Suzuki

Alla 9 pluggningar är kvar I motorn

Suzuki

Kör mest I 45km/h I trafiken vid 57km/h varvar den nästan 6.000rpm och låter högre än vanligtvis.
Liksom viner istället för varvar under körning I trafiken, mätaren har felvisning på 1,35km/h för att vara exakt eller 3% felvisning på mätaren.
Den är rykfri för att vara 2-taktare.

Suzuki

Motorn tjuter av varv istället för brumma vid 57km/h och mobiltelefon stänger av sig vid överladdning istället för att brinna upp

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.