Trim och 95e10oktan

4167 inlägg 0 nya
Suzuki

Sedan när blev avundsjuka en lag ?
Avundsjuka är en dödssynd inte en lag

Suzuki

Scooter mopeden är baserad på samma koncept som den trafikfarliga wv bubblan

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron har 4 olika ting som bromsar hastigheten. Släpper gasen och frikopplar så stannar Eu45 klass ett mopeden automatiskt av däckens friktion mot vägen + motorbroms ner till stilla stående och 2 olika bromsar nämligen fot och handbroms som det inte går att ta fel på. 45-0 så att säga i trafiken.

Suzuki

Hur många trimmar sin Eu45 klass ett moped?
Vet ej .
Men. Inte jag iallafall.
I min ålder finns det ingen orsak köra trimmat och jag är snart 60år.

Suzuki

Remdrivet väljer dom flesta för att slippa växla då dom ska försöka köra ifrån polisen och misslyckas.

Suzuki

Trim och 95e10oktan
och ni trodde det var bara kallt och myggit i Norrland

Suzuki

Köra på bakhjulet räknas som vårdslöshet I trafik, ser polisen det kan det bli att ta om am körkortet för denne.

Suzuki

Den som jag kör är för motor klen och för framtung för bakhjuls körning.
Har du nånsin sett en Ford mustang köra på bakhjulen ute i trafiken.
Knappast för den är även den framtung och för tung för bakhjuls körning och har inte ens en stegrande häst på emblemet utan en galopperande häst på emblemet.

Suzuki

Transportstyrelsen har en länk till det här forumet tack vare mej.

Suzuki

Lyssna inte på A.I

Suzuki

Har du fått punktering och det inte finns väggren så får du gärna leda Eu45 klass ett mopeden på cykel och gång banan med motorn på tomgången och första växeln I förutsatt att du inte har väghjälp på försäkringen för mig.

Suzuki

Motorn hjälper ju till med att leda fordonet vid punktering och för mig räknas du som fotgängare eftersom du går bredvid fordonet.
Du blir fotgängare med hjälpmotor.

Suzuki

Tycker inte öl smakar odrickbart + att jag har diabetes och alkohol är bara socker

Suzuki

Tycker ej om öl ,öl är odrickbart

Suzuki

Trimning ger bara olyckor .

Suzuki

Rökning ger bara cancer

Suzuki

Solning ger bara hudcancer och vattenblåsor.

Suzuki

Körskolelärare ser snett på att jag kör växlat.
Dom kan inte Eu45 moped klass ett.
T.o.m tzr50r är en eu moped klass ett.
Men. Det förstår dom inte eller vill inte förstå.
P.g av medias lögner.
Dom vill att alla ska köra dam Eu45 klass ett mopeder

Suzuki

Kör en landsvägsreggad enduro med 7 m.m mönster djup som går köra på snö och is, behöver inte metall dubb.
Lagliga och bra sedan har klass ett moped enduron ett lugnt register och mjuka starter som passar just på snö och is i motsatts till scootern som rivstartar.

Suzuki

Nummer stämmer motoreffekten med motorstyrkan tack vare hel syntetiskt 2-taktsolja.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.