Trim och 95e10oktan

4150 inlägg 0 nya
Suzuki

17% iga uppförsbackar tar den på första och andra växeln .
Pediknäs backen är kort .
Men. 17% brant, där får cyklister gå med trampcykeln och vissa mopedister får vända och köra via rengårds backen på väg 370 istället

Suzuki

WBX 279 står på lagergatan 21 A tror jag östra navet hedensbyn?.

Suzuki

Låter Eu45 klass 1 mopeden stå även idag liksom trampcykeln

Suzuki

Ta ett bad lägg dig sedan i solen 2 timmar och sommaren är förstörd.
Ett gott råd klä ut solen istället.

Suzuki

Kan köra upp till 54km/h på verkningsgraden på klass 1 Eu45 mopeden på mätaren, tidigare 58km/h på verkningsgraden i trafiken.

Suzuki

Bilisterna är säkert inte lika tuffa när dom sitter på en Eu45 moped mitt ute i trafiken med en hjälm som enda skydd bland all trafik i 45km/h .
Cyklister har företräde på cykel och gång banan mot Bilisterna.
Men. Det förstår inte vissa bilister.

Suzuki

Jag kör efter det skydd jag har i trafiken.

Suzuki

Dom som har fått motorcykel behörigheten inpå på bilkörkortet borde låta bli köra motorcykel för deras egen skull speciellt när dom är för gamla.
Dagens motorcyklar är farliga för dom .
Många kör ihjäl sig på dom .
Det ser man i media i tid och otid

Suzuki

Kör 54km/h på verkningsgraden med 2-taktaren med klass 1 Eu45 moped

Suzuki

Jag kör på 95oktan i en motor som ska normalt ha 98oktan det ger hårdare motorgång och diesel knatter i en 2-taktare

Suzuki

Motorn är orörd och oöppnad och pluggad därför går den bättre på 95oktan än 98oktan

Suzuki

Varför tanka 98oktan när den går hårdare på 95oktan?.

Suzuki

Eu45 klass ett mopeden har blivit vridstarkare det är allt och klarar uppförsbackar på 17% stigning på låg växlarna utan modifiering eller ändringar eller liknande

Suzuki

Vridmoment okänt på Eu45 klass ett mopeden

Suzuki

Det är en 2-taktare och jag gjorde en 50%ig miljövinst genom att byta till Hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen

Suzuki

Har fyllt på med 2 ml 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen idag

Suzuki

1 av 3 får hudcancer.
Så jag gör som araberna och klär ut solen.

Suzuki

Nu har hon som startade det här själv fått hudcancer och ångrar det enligt media.

Suzuki

Har original 2,856hkr eller 2,1kw i motoreffekt.
Men. Högre vridmoment istället

Suzuki

Motorn går 50% lättare med hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen istället för I bensinen.
Det är förklaringen till att den är vridstarkare nummer.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.