Trim och 95e10oktan

4164 inlägg 0 nya
Suzuki

Det skiljer bara 5% i motoreffekt mellan Yamahas dt50r av årsmodell 2003 och rieju mrt 50 av 2018års modell

Suzuki

Höj till 16år för Eu45 mopeder då är dom mera mogna för Eu45 moped klass ett och mindre sugna på att köra trimmat I trafiken och mindre trotsiga i trafiken för trots åldern tar ju slut vid 16år.

Suzuki

över 60år kan jag inte ta om körkortet det är en av orsakerna till att jag inte kör trimmat i trafiken

Suzuki

Dom flesta som kör trimmat är möjligen trötta på livet så det är möjligen därför dom kör trimmat I trafiken.

Suzuki

Minns du ålderstrappan, den gäller även mopedister.

Suzuki

Humlor och andra insekter har visat intresse för Eu45 klass ett mopeden.
Men. Jag vet inte vad det beror på om det är färgen eller nåt annat?.

Suzuki

Det är lukten som gör att insekterna dras till Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron.

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron kan hålla livet ut eftersom motorn är orörd på den

Suzuki

Man får inte köra trimmad moped på b-behörighet, inte ens om man har motorcykel behörighet utom inom inhägnat område

Suzuki

Eu45 klass ett moped rieju mrt enduron har 9 pluggningar om man räknar med bakdrevet som är på 52kugg.
58km/h gånger 2 blir 116km/h I teorin som den toppar i hastighet I teorin som lätt motorcykel med 50kubik eller 49,7kubik opluggad med hel syntetiskt 2-taktsolja och då blir den törstig på bensin och 2-taktsolja I teorin.

Suzuki

Så länge inte olyckan är framme är det kul .
Men. När olyckan är framme så är det inte lika kul längre.
Olyckan bryr sig inte om könet på den som sitter bakom styret.

Suzuki

Fortsättning följer.
Då kan det bli ung,död och motorburen .
En ny version av Kenneth & The knutters

Suzuki

Övre drängs mark måste vara övervuxen för jag hittade ingen skylt när jag besökte drängs mark

Suzuki

Det måste vara lite för grönt i år för att hitta till kafe ångsågen, kunderna hittar inte till kaféet p.g av växterna.

Suzuki

Där jag bor finns ingen grannsamverkan

Suzuki

Ord tennis är när man inte klarar av att avsluta ett samtal.
Vanligare bland kvinnor än bland män
Kallas ofta för maraton samtal.

Suzuki

Det enda verktyg som man behöver för att få loss en fiskekrok från t.ex ett öra är en sidavbitare .
Man knipsar av hullingen på kroken och för ut kroken ur örat, kvar blir normalt en liten röd prick på örat.

Suzuki

Det var längesen jag fiskade med kastspö och använde drag och fiskade gädda och abborre

Suzuki

Sedan man börjat med hel syntetiskt 2-taktsolja I separat smörjningen så kan man inte byta tillbaka igen för då skär motorn ihop logiskt sett.
One way ticket så att säga för motorn.

Suzuki

2-taktaren blir som starkast på toppvarv och det ger mjuka starter speciellt på halt väglag.
Vill du ligga och sprattla med mopeden över dig så ska du välja 4-taktare eller el mopeder på halt väglag.
El moped polerar du bara isen även om du använder stöd hjul .
Det är samma sak med Eu45 klass ett scootern oavsett motorn.
Snabbare start ger bara blixtsnabb vurpa.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.