Trim och 95e10oktan

4512 inlägg 0 nya
Suzuki

Med 95e20oktan har jag 61:s huvudmunstycke och med 95e10oktan med 10,1 % etanol I bensinen 68,4:s huvudmunstycke och med 6% etanol I bensinen 71:s huvudmunstycke I förgasaren, etanol spetsad bensin tar plats.
Det blir mera luft och mindre bensin p.g av etanolen

Suzuki

Bara döda fiskar följer med strömmen

Suzuki

Har inte tiktok längre

Suzuki

Vill du uppleva minus-50°graders kyla I Sverige så kör Eu45 moped klass ett I minus-30°graders kyla och orsaken till detta är kyleffekten som uppstår när du kör.
Klä dig varmt speciellt på händer och fingrar och tummarna för att det finns risk för kallbrand och var beredd på smärtan när känseln återvänder till fingrarna och skynda dig att spola händerna i hetvatten om dom blir svarta för det är kallbrand då några minuter tills det svarta försvinner om du har tur så klarar du händerna.

Suzuki

Det finns andra sätt att gå ner i vikt och det är enkelt.
Ät och drick lite mindre för muskler väger mera än fett och börjar du bygga muskler så blir du beroende av det

Suzuki

Det är vanlig hel syntetiskt 2-taktsolja som får den att göra 57-58km/h I topp hastighet I trafiken och jag häller det i separat smörjningen istället för I bensinen då går den hyper bra i trafiken.
Hur jag fick den här att inte skära ihop.
Jo. Jag körde på både oljeblandad bensin och separat smörjning plus på choken samtidigt i början av inkörningen .

Suzuki

95e10oktan sänker motoreffekten till minst 2,8hkr .Men. Inte lastvikten som är på 289kg i vikt och 57-58km/h är inte 60km/h så jag klarar fartkamerorna på hedensbyn utan att bli en linslus samma sak med fartkamerorna utanför Skellefteå på 70km/h vägarna

Suzuki

Visst och t.ex en el moped är inte trimmad även om den är ljudlös och går 68km/h ,nu var jag ironisk.
Ntf slutar aldrig vara oseriös

Suzuki

Just här finns inga grön/vita motortrafikled och motorväg skyltar och jag får t.o.m vara på 110km/h väg och köra bara jag håller till höger och ser upp I backspegeln med bakomvarande trafik.
Hänsyn, omdöme och ansvar som sagt var i trafiken.

Suzuki

En el moped är ingen moped utan en lätt motorcykel när den går köra 68km/h och man får inte använda broms och gas för att förstöra pluggningar på en el moped och inga mopeder går 68km/h som är nästan 70km/h I topp hastighet I trafiken.
Att köra på bakhjulet klassas som vårdslöshet I trafik och ger am körkorts indragning nummer.

Suzuki

Se upp så du inte åker fast vid en fartkamera du som kör el moped i 68km/h I trafiken och blir linslus.
Det finns fartkameror som tar bilder Över 60km/h I trafiken och dom blir hela tiden fler i trafiken.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.