Trim och 95e10oktan

4249 inlägg 0 nya
Suzuki

Original huvudmunstycke är bäst oavsett om du kör trimmat eller ej , annars går den bara orent ,cross mopeden

Suzuki

Samt gör ingen klockan 13 eller 14 för då får du cross mopeden över dig och då hamnar du under cross mopeden.

Suzuki

Komihåg att du förstör växellådan genom att köra på bakhjulet

Suzuki

Eu45 mopeden har 2 hjul kör på dom ,annars rusar växellåds oljan bakåt och växellådan får ingen smörjning om du kör på bakhjulet + att du kan få Eu45 klass ett mopeden över dig och förstör även fjädringen fram på Eu45 klass ett mopeden och du gör bara bort dig inför alla andra genom att köra omkring på bakhjulet

Suzuki

Kör på hel syntetiskt 2-taktsolja d.v.s tunnare 2-taktsolja i separat smörjningen istället för I bensinen det bidrar till renare miljö och förbränning I motorn +att katalysatorn behöver inte jobba ihjäl sig precis och gör att motorn inte sotar .
Vilket även minskar slitaget på motorn avsevärt även och gör att motorn håller längre än vanligtvis.
Fosilfri 2-taktsolja som tillverkas på fabrik.
5,56 avråder jag ifrån.

Suzuki

Med hel fordonsgodkänd menas att jag inte får meka själv med Eu45 klass ett mopeden utom att tanka och fylla på med 2-taktsolja samt köra den .

Suzuki

Glöm stunts om du har haft en luxlos på moped /Eu45 moped klass ett.

Suzuki

Speciellt om du har haft 9 luxloser och har snea axlar som jag som inte går operera.
Kör defensivt då i trafiken.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.